Kløeee...... ja....

AnThoo

Forelsket i forumet
der nede.. Jeg er sikker på at jeg klør meg til blods snart.. Noen som er plaget med det samme og hva kan det være, har aldri vært plaget med noe slikt før jeg ble gravid [:'(]

Soppinfeksjon kanskje? Det klør og svir noe helt J****g hvertfall..Eller så kan det vel bare være ubalanse i pH'en også..

Jeg ville tatt en sjekk hos legen...

det er veldig vanlig med sopp infeksjon når man går gravid har jeg hørt.
de første ukene, før jeg viste jeg var gravid hadde jeg utslett på hele magen. så helt jævlig ut og klødde noe så....j....... etter jeg fant ut jeg var gravid fikk jeg beskjed om og smøre på canesten og vips så var det borte. og etter det har jeg prata med ganske mange som får sopp, men der nede da og ikke på magen sånn som meg....

ORIGINAL: *mamma87*

helt enkelt å greit,En soppinfeksjon! kjøp canasteen på apoteket![;)]

jeg har nettopp brukt canesteen - fønket som bare det [:)] så løp og kjøp så blir det helt bra.
jeg klødde så mye at det begynte å blø.

Tusen takk jenter, da blir det apoteket neste på meg [:D] Var det jeg trodde det var selv også :P

Kjøp canesten for det er nok sopp infeksjon du har fått ja. Det klør noe j.....!!!
Det er reseptfritt og det eneste som er forskjell er at du må ta den pillen inn med hånden og ikke den pinnen som følger med. Alt dette står på esken [:)].

Back
Topp