Kløe....

mhh

Elsker forumet
Emil har klødd seg i hode ei go stund no..Da eg va tell helsesøstra fortælt eg om det.Ho trudd kanske han ha øyekatar,såe tok han me meg tell legen neste dag.Det va ikke nå gæle me øyan hannes.For så tell bake tell helsesøstra men ho kuinn ikke fatt ka det e.Eg har prøvd/testa alt heime åsså,vaskepulver,parfyme osv...slutta faktisk me deodorant.Skjønn ikke ka det kain vær.For tell barnelege me han,han syns det kuinn se ut som han hadd en slags barne eksem oppi hode så han skreiv ut medisin tell han som han no har brukt i nestn 14 daga.Syns fortsatt han klør mye assa,men sku ta kontakt igjen etter 14 daga så sku han se meir på han.Tenkt eg sku hør her inne om det va nån som har hørt/opplevd det samme?E så fælt å se at det plag han da han f.eks ska søv..Bi jo liggan ilamme han førr å klø han[:(]Byn å lur liyy på om det e en vane han har fått seg?Men rart at det ska irriter han[8|]Hjølp,tar imot råd....

Hmm... plager d han? maja klorer seg ganske masse i hode. noen ganger til blods faktisk, men d virker ikke som hun er plagd me d. tror d bare er en vane for henne.

Stakkars jeg har ingen anelse det eneste jeg kjenner til når det gjelder kløe er elveblest for det hender det at emilie kan få hvis hun har spist noe som vi ikke vet hva er eller stress...men hun får det ikke i hodet men bak på bena spesielt bak kne...men elveblest kan man få på hele kroppen du kan jo søke etter det på nett å lese om det  ønsker dere god bedring ikke noe gøy...

Ja det verk som det plag han,spesielt da han ska søv.Han har klort seg mange gang tell blods,ekkelt.Smått store sår i panna/hode ser jo helt j... ut på en litn baby[X(]

ORIGINAL: mhh

Ja det verk som det plag han,spesielt da han ska søv.Han har klort seg mange gang tell blods,ekkelt.Smått store sår i panna/hode ser jo helt j... ut på en litn baby[X(]

Uff da, ikke noe kjekt dette.. spesielt når ikke legene finner ut hva d er. ønsker dere lykke til!
*trøsteklem* 

Uffda, stakkars lille venn!!
Får håpe medisinene han har fått virker!
Lykke til!!

Back
Topp