Kløe!!!

ToLykkeTroll

Elsker forumet
En stund siden jeg har vært her inne nå..[&:]

Men for en god uke siden begynte jeg og klø som gal på magen.
Ser at strekkmerkene mine er røde og hovne. Og når jeg bare MÅ klø, så kommer masse små nupper over alt der jeg klør.

Fikk det mindre enn en uke før Brage kom til verden sist gang. Og da fikk jeg ikke gjort stort med det..

Er det flere som sliter med det samme?? Og kanskje har noen tips om hvordan man skal holde unna fingrene fra og klø av seg huden..[:o][:o]

kan dessverre ikke hjelpe deg, har lite kløe her... [8|]

Kanskje du må ta på deg sånne klorevotter;) Hehe.. Nei, prøv å finn en krem eller olje som kan lindre litt. Om huden blir myk, så får du i alle fall ikke klødd så hardt...

Jeg har begynt å klø på magen[:'(] Ikke sånn helt ekstremt, men kjennes nesten ut som noe eksem eller noe.. Tror det er magen som strekker seg ganske mye eller noe jeg[8|]

Jeg og sliter med det.. ringte jordmor i går, og da syns ho jeg skulle dra til legen og ta en blodprøve.. bare for sikkerhets skyld siden jeg er 36 uker.. ellers fikk jeg tips om hvitvask eller eurax som du får kjøpt på apoteket..

kjøp en fet parfyme fri krem som avkjøler huden ^^ da blir det nok bedre.. [:)]

Smører minst en gang daglig med cacao bodybutter fra bodyshop, den er for veldig tørr hud å gir maaaasse fukt, holder huden min kløfri hele dagen, har på litt på kveldstid og, kjempegod lindring.

så finn en god krem å ha på, bodybutter gir fukt mye lenger enn vanlig bodylotion og kremer, så kan jo lønne seg.

den cacao bodybutter har jeg brukt mye, men den er utrolig dryg da, bruker på boobs, mage, hofter og innside lår hver dag, å holder på med min andre boks dette svangerskapet[:D] 156kr tror jeg det er for en sånnen boks(sånn hvis det frister å kjøpe)

Back
Topp