Kløe!

Bunnymama

Bli kjent med forumet
Hei! Jeg er 18+3 og har slitt meg kløe i 1 uke nå.
Det klør på hele kroppen! Men mest på beina, armene og i nakken. Har ikke noe utslett det bare klør! Sover dårlig pga dette å.
Har kjøpt fuktighetskrem og smører men synes ikke det hjelper :sad010

Noen som har noe tips til hva jeg kan gjøre? :anyone
 
Først få tatt blodprøver ang svangerskapkløe
, lysbehandling fungere for mange og gamle antihistaminer som gjør deg søvnig. Hilsen fra ei som har hatt alvorlig svangerskapkløe i begge svangerskapene, viktig ta blodprøver og finne ut av, finnes medisin og begge mine måtte ut 2.5 uke før termin.. Tar nå jevnlige blodprøver ang dette ;)
 
Hei! Jeg er 18+3 og har slitt meg kløe i 1 uke nå.
Det klør på hele kroppen! Men mest på beina, armene og i nakken. Har ikke noe utslett det bare klør! Sover dårlig pga dette å.
Har kjøpt fuktighetskrem og smører men synes ikke det hjelper :sad010

Noen som har noe tips til hva jeg kan gjøre? :anyone
Førstegangs og plages også veldig med dette! Har i desperasjon brukt en mild hydrokortisonkrem på foten (det verste stedet) de siste to nettene for å få sove, men skal ringe til fastlegen i morgen og bestille meg en time for å få undersøkt det. Vet ikke om kremen jeg bruker er helt innafor, men hvis ikke får jeg forhåpentlig anbefalt noe annet som hjelper :)
 
Først få tatt blodprøver ang svangerskapkløe
, lysbehandling fungere for mange og gamle antihistaminer som gjør deg søvnig. Hilsen fra ei som har hatt alvorlig svangerskapkløe i begge svangerskapene, viktig ta blodprøver og finne ut av, finnes medisin og begge mine måtte ut 2.5 uke før termin.. Tar nå jevnlige blodprøver ang dette ;)
Vet du hva man ser etter i blodprøvene? :)
 
Back
Topp