Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Eurax-fan som eg er pga diverse eksem har eg sjekka opp dette. Står at ein ikkje bør bruke som gravid, spesielt ikkje fyste 3 mnd. Ville høyrt med ein lege om tips om det er veldig plagsomt. Kortison er jo effektivt på alt av kløe, men ikkje som gravid! Finnes også mange gode fuktighetskremar på apoteket utan parfyme etc. Dei som jobbar på der har gjerne litt tips på lagerEurax er en krem som skal hjelpe mot kløeusikker på om den er trygg å bruke som gravid da, så sjekk gjerne det først
![]()
Er d noe som heter svangerskapskløe??Hvor langt er du på vei? Er det svangerskapskløe?

Ja, det er noe som heter svangerskapskløe. Er visst så mye som 20%av alle gravide som klør... og så er det ca 95% av de som har hekt ufarlig klør (pga vann eller hud som strekkes) og 5% som har varianter av det jeg «testa» på begynnelsen.Er d noe som heter svangerskapskløe??
For her klør d... Mn mest på bena, spesielt der sokkene er stram på leggen. Så lurer litt på om d er vann i bena som gjør at d klør?
Mn har ikke merket at de er blitt noe større..