Noen som har erfaring med intens kløe inni hender, og også til tider i armhulene og under føttene? Klør generelt over alt på kroppen, men ikke så intenst som inni hendene.
Ringte legekontoret for å høre om jeg kanskje skulle tatt noen blodprøver for å sjekke leveren, men der fikk jeg bare svar fra en kjerring i andre enden som sa at jeg fikk vente til kontrollen om 2 uker og at man ikke kunne drive å søke på nettet og stille egne diagnoser [emoji849]
Ringte legekontoret for å høre om jeg kanskje skulle tatt noen blodprøver for å sjekke leveren, men der fikk jeg bare svar fra en kjerring i andre enden som sa at jeg fikk vente til kontrollen om 2 uker og at man ikke kunne drive å søke på nettet og stille egne diagnoser [emoji849]

Men bra alt gikk fint med deg! Jeg ble litt skeptisk selv, for jordmor på føden sa dette var en sendeprøve, mens legen sa jeg ville få svar over helga. Jeg jobber på det ene laboratoriet på sykehuset og vet at sendeprøver ikke sendes på fredager, så da skal det være umulig å få svar på mandag. Men da skal jeg passe ekstra på om jeg får svar tidlig! Skal heldigvis til fastlegen om ikke lenge, så skal spørre litt ekstra da