Idag har denne kløen min gått helt av skaftet. Jeg har aldri hatt tendens til å klø meg som dette før graviditeten. Jeg klør meg til blods på legger og lår, men det klør sånn! Jeg er 13+6 idag.
Er jeg alene om kløe?
Er jeg alene om kløe?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg og klør mest om kvelden.Så da er det graviditeten så gir meg den intense kløen på leggene om kvelden [emoji23]
Åh, finnes det? Det har jeg ikke tenkt på engang [emoji23]Klør som bare det på legger. Klødd meg til blods. Ble bedre når jeg kjøpte en kløendempende krem. Men nå klør det i hode og på halsen og i lysken og på Ryggen...
Jeg bruker agrosan. Funker kjempe bra på meg [emoji4][emoji106]Åh, finnes det? Det har jeg ikke tenkt på engang [emoji23]
Hva heter kremen du bruker?
Jeg vokste heldigvis av meg den atopiske eksemen min ved 14 års alder, så jeg syns det er katastrofalt å klø igjen. Det drev meg nesten til vanvidd sist [emoji23]Jeg har atopisk eksem, hatt siden jeg var noen måneder gammel... så det å klø... er en vane. HELDIGVIS har det ikke eskalert i svangerskapet... enda.
Så jeg hadde heller tatt litt kløe i svangerskapet enn å ha det konstant hele tiden
Lucky you!!! Hadde mine første barneår på en gudsforlatt plass og mamma fikk vel ikke akkurat den beste hjelpen med eksemen min av legen(e) hun oppsøkte rundt i distrikte der. Allergi/eksem har vært og er enda... alt for lite forsket på.Jeg vokste heldigvis av meg den atopiske eksemen min ved 14 års alder, så jeg syns det er katastrofalt å klø igjen. Det drev meg nesten til vanvidd sist [emoji23]
Så frustrerende å fortsatt ha eksem! [emoji29]Lucky you!!! Hadde mine første barneår på en gudsforlatt plass og mamma fikk vel ikke akkurat den beste hjelpen med eksemen min av legen(e) hun oppsøkte rundt i distrikte der. Allergi/eksem har vært og er enda... alt for lite forsket på.
Hun ble bare prakket på kortisonkremer... smør ungen med det... kan virkelig bekrefte, det blir ikke bra resultat senere kan du si.
Men.. jeg overlever, finnes verre ting![]()