Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg ville tatt en tur til legen og fått sjekket alle verdier om alt er ok![]()
Så fint. Ja si ifra til jordmor så hjelper hun deg nokOkda skal jeg gjøre det. Skal til jordmor på fredag kanskje hun kan hjelpe også?
takk for svar fra deg
![]()
Jeg klør masse på puppene. Men tror det er fordi huden har strekt seg så mye på kort tid![]()
Prøv å være flink til å smøre inn huden. Kan hjelpeJa det kan jo være hos meg også, er der jeg også klør mesttakk for svar
![]()
Jeg har klødd mye i perioder så langt, ble helt gal når det pågikk! Var gjerne om kvelden..
gynekologen jeg var hos for TUL, sa at det var helt OK å bruke Eurax (kløestillende krem du får på apoteket). Han ga meg også resept på postafen og sa det hjalp mot både kvalme og kløe, men jeg har ikke brukt den enda. Ellers merker jeg at det blir verre når jeg er varm/svett, så kanskje prøve å holde deg mer kjølig?
Ja, tusen takk for tipsforferdelig å klø sånn... Gleder meg til å snakke med jordmor på fredag
skal holde meg kjølig til da
takk
![]()
Hva sa jordmor?Ja, tusen takk for tipsforferdelig å klø sånn... Gleder meg til å snakke med jordmor på fredag
skal holde meg kjølig til da
takk
![]()