Kløe!?!

Da har jeg ligget med minusgrader på rommet i to dager tok en ny zyrtec i går men natten i natt var ikke god?!?! Så mandag skal jeg kreve en sånn prøve. Kan jo ikke skade bare å sjekke!:((

Da har jeg ligget med minusgrader på rommet i to dager tok en ny zyrtec i går men natten i natt var ikke god?!?! Så mandag skal jeg kreve en sånn prøve. Kan jo ikke skade bare å sjekke!:((
Lurt. Bedre å få sjekket en gang for mye enn en gang for lite :)

Det hadde jeg virkelig gjort. Det er ikke noe ålreit å gå sånn å lure. Det KAN jo være farlig, og da kan man like greit ta den blodprøven også. Jeg måtte ta den på tom mage sist gang. Tok den først under en svangerskapskontroll, men så ble jeg oppringt dagen etter og måtte komme inn på nytt. Den måtte visst tas på tom mage.

Da blir det legetime i dag. Glad for det men spent på hva han vil finne ut og om han "gidder"

Vært hos legen å der var det ikke snakk om noe annet enn kontakteksem. Så får begynne med hansker ol. Evt lysbehandling..

Wow... såpass. Går du til jordmor? Jeg tok mine prøver hos jordmor...

Wow... såpass. Går du til jordmor? Jeg tok mine prøver hos jordmor...
Jo gjør det. Men tror ikke hun tar Bl.prøver osv. Men skal dit om en uke så blir å ta det opp om jeg ikke blir bedre..

Da har jeg hatt den mest fantastiske natten på lenge;)) lenge leve polarmin :)

Back
Topp