Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei ikke merket noe på føttene. Det går hardt ut over fingreneHvis du klør inni håndflaten og under føttene bør du kreve å bli sjekket. Det kan være den farlige svangerskapskløen.
jeg har også atopisk eksem.. men er liksom ikke sånn kløe.. dårlig a legen å ikke bare ta den prøva! dessuten skal du ikke ta zyrtec når du er gravid.. du kan bare ta polaramin!
Leste noe greier -/ forskning at zyrtec ikke er dokumentert skadelig når man er gravid. Men kan gå i melka som ammende..
Har i allefall prøvd å være flink med smøring i dag osv. Det er kjølig på soverommet så om jeg våkner igjen i natt blir det en hissig hormonell gravid dame på telefonen til doktoren i morgen!!!
Oki står ikke det i mitt, ingenting tydelig om gravid men nei nei om amming, da tolker jeg det slik at de kan ikke bevise skadelige bivirkninger på fostret " legemiddelet bør likevel bare brukes hvis det er nødvendig og etter råd med legen". Såe nok andre skadelige ting jeg kan påføre..hvis du leser pakkningsvedlegget står det at man burde avslutte bruken ved graviditet. alle legene jeg har snakket med og jm har sagt at man ikke skal bruke verken zyrtec eller cetrizin.. men du velger selv
Oki står ikke det i mitt, ingenting tydelig om gravid men nei nei om amming, da tolker jeg det slik at de kan ikke bevise skadelige bivirkninger på fostret " legemiddelet bør likevel bare brukes hvis det er nødvendig og etter råd med legen". Såe nok andre skadelige ting jeg kan påføre..
Hvis du klør inni håndflaten og under føttene bør du kreve å bli sjekket. Det kan være den farlige svangerskapskløen.
Da bør du dra til legen og få tatt prøver for det kan være veldig farlig :-/Aiaiai. Just der det klør mest :/
Da bør du dra til legen og få tatt prøver for det kan være veldig farlig :-/
Her kan du lese om ei som hadde den farlige svangerskapskløen
http://www.babyverden.no/Gravid/Hel...ng/-Jeg-unner-ingen-andre-denne-usikkerheten/