Kløe...

ajasto

Forelsket i forumet
Noen som er plaget med kløe? Eller svangerskaps kløe heter det vel. Jeg klør å klør. Alt kribler og kryper. Blir snart gal jeg. Hadde det i forrige svangerskap men kan ikke huske at det begynte så tidlig da. Må vel ta meg en tur til legen hvis det fortsetter så intenst.
Klarer jo ikke sitte stille om kvelden å se tv engang. Må stå eller spasere på gulvet for å klare å se noe i det hele tatt.[8|]

å hærre, så irriterende det må være!! Heldigvis ikke plaget av det selv.

Håper det gir seg litt [;)]

Hadde det litt siste ukene, men ikke noe nevneverdig asså......uuuutrolig plagsomt, ihvertfall allerede og om det fortsetter.
Krysser finga for at det gir seg!

Oi! Det må være plagsomt! Er det ingenting du kan smøre på eller noe som kan lindre kløen? Hva gjorde du forrige svangerskap?

klør masse på ryggen og på baksiden av lårene... kan være skikelig slitsomt.... [:'(][:'(]

å..er det noe som heter det å ? kan man få prikker av det? har fått masse kløende prikker.. og tror hele tida det er dyr på meg .... 

Hadde det sist og har det nå. Er varierende hvor plagsomt det er, men jo mer jeg tenker på det jo mer irriterende er det jo....

Vet ikke om man kan få prikker, men det føles som jeg har fullt av dyr på meg ja som kryper. Nei det er skikkelig ekkelt. Sist så fikk jeg noe flytende som jeg ikke husker hva var. Det hjalp veldig mot kløe. Det sies jo det at det kan ha noe med lever verdiene eller noe sånt å gjøre, slik at dem må ta blodprøve men som regel så er det helt uskyldig men forferdelig plagsomt.[8|]

Back
Topp