Kløe/sviende følelse når magen vokser

fjellgeita2016

venter en liten januarskatt
Januarskatter 2015
Er det andre som føler det klør og svir når magen vokser. Her virker det som magen plutselig har begynt å vokse og jeg har en kløende sviende følelse på ene siden av magen.. Dette spesielt på høyre siden (som jeg har de andre smertene på og), men virker som beibisen ligger på høyre side nesten hele tiden... Merker ihvertfall det når jeg får kynnere at han ligger på høyre side...

Kan høres ut som om huden strekker seg :) Har enda noen uker til tenker jeg før det strekkes mer her :P

Men det er ikke noe godt nei :( Smører du? kan hende det kan hjelpe litt, eventuelt et bad og så smøre godt etterpå :)

Ja er nok det. Magen har ikke vokst noen ting før akkurat nå de siste dagene. Smører morgen og kveld, og evnt etter dusj midt på dagen.
Men egentlig godt at den begynner å vokse, for beibis har låge så langt nede at det nesten har vært ubehagelig.

Her brenner magemusklene og er såå øm når det skyter fart i voksingen. Nå svir det og klør noe vanvittig rundt navlen (som er på vei utover). Fet krem hjelper på kløingen iallefall, mer enn det vet jeg ikke :p

<3 29.12.14 <3

Her brenner magemusklene og er såå øm når det skyter fart i voksingen. Nå svir det og klør noe vanvittig rundt navlen (som er på vei utover). Fet krem hjelper på kløingen iallefall, mer enn det vet jeg ikke :p

<3 29.12.14 <3
Huff, teit og si kanskje men glad det ikke bare er hos meg det er slik. Nervøs førstegangs vettu som ikke aner hva som skjer med kroppen. Her virker det som muskelfestene på høyre side får kjørt seg. Kjenner det ikke så godt på venstre side. Men jeg ligger mest på høyre og sitter litt lent mot høyre og. Så det er vel en kombinasjon av mye rart...

Back
Topp