Jeg har også slik kløe med utslett på legger og føtter. Startet på magen i strekkmerkene, men nå er leggene verst. Fikk aerius av legen, men lillegutt fikk så vondt i magen av dette at jeg har valgt å heller klø meg halvt ihjel.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Helt likt som meg. Fikk du allergimedisin også? Jeg gikk på telfast. Hvor gammel er baby?Jeg har også slik kløe med utslett på legger og føtter. Startet på magen i strekkmerkene, men nå er leggene verst. Fikk aerius av legen, men lillegutt fikk så vondt i magen av dette at jeg har valgt å heller klø meg halvt ihjel.
Fikk allergimedisin som heter aerius. Baby er 18 dager. Begynner heldigvis å roe seg kløen nå, men leggene mine ser ut som kjøttkaker. Hjelper en del å smøre med aloe vera. Rart hva kroppen skal gjennom i svangerskap og etter fødsel!H
Helt likt som meg. Fikk du allergimedisin også? Jeg gikk på telfast. Hvor gammel er baby?
Herlighet, jeg blandet Aerius og Atarax. Fikk Atarax mot kløe, med beskjed om maks 2 i døgnet og følge nøye med på baby. Tok bare 1.Fikk allergimedisin som heter aerius. Baby er 18 dager. Begynner heldigvis å roe seg kløen nå, men leggene mine ser ut som kjøttkaker. Hjelper en del å smøre med aloe vera. Rart hva kroppen skal gjennom i svangerskap og etter fødsel!
Jeg hadde ingenting i svangerskapet. Kanskje litt i strekkmerkene akkurat når de kom, og litt nå og da på magen. Men langt i fra sånn som jeg opplevde det etterpå. Magen begynte å klø på dag 1 etter fødsel. Leggene begynte vel uken etter.Hadde dere som klør nå kløe i svangerskapet også? Eller har det kun dukket opp etter fødsel?