kløe nedentil

aprilbeibi

Flørter med forumet
Har fått kløe nedentil, GRUSOMT! Kan man bruke canesten når man er gravid??

jepp men om du skal bruke vaginal tab så ta den inn med fingeren og ikke med den greia som følger med bare [;)]

Kan det skade den lille spiren?

Sist jeg var gravid hadde jeg et lite sår nedentil. Legen visste ikke hva det var, men jeg fikk beskjed om å kjøpe sånn spesiell grønnsåpe på apotek. Og så blande dette med varmt vann og sette meg over i 10 min. To timer etter at jeg gjorde det begynte jeg å blø og aborten var et faktum. Vet ikke om det var dette som gjorde det, men jeg kommer iallefall ikke til å sette meg over noe bøtte med varmvann mer så lenge jeg er gravid[:)]

Har hatt to sa før jeg ble gravid med lillegutt, derfor er jeg veldig redd og bekymret for at det skal skje igjen nå! Derfor vil jeg ikke bruke noe som kan gjøre slik at jeg mister denne lille spiren i magen min.. Men hadde vært deilig å bli god av kløen... Har hørt at det er normalt å få kløe nedentil når man blir gravid! 

ORIGINAL: januarskatt

Kan det skade den lille spiren?

canesten kan ikke skade spiren tror jeg ihvertfall... fikk beskjed om å ta det vær gang jeg merket kløen kom, bare ikke brukt den stavne som sagt... for det er ikke bra!!! og det er velig normalt å få sopp og andre underlivsplager i svanerskapet... fordi ph og sånne ting forandrer seg pga hormoener [:D]

Back
Topp