Kløe nedentil!!!

Lillelima

Limaaa
Jeg klør så nedentil!! Og ikke tørr/vil jeg klø heller pga stingene! :/ flere som har? Blir gal! Blir foresten 3uker siden fødsel nå på torsdag,og virker som stingene er der fortsatt...

Jeg klør så nedentil!! Og ikke tørr/vil jeg klø heller pga stingene! :/ flere som har? Blir gal! Blir foresten 3uker siden fødsel nå på torsdag,og virker som stingene er der fortsatt...
Sniker fra juni. Her er det også kløe og det er 6 uker siden fødsel. Skal bestille time til 6 ukers kontroll nå. Så får vi se hva de sier

Jeg ville nok bestilt time hos legen, hadde jeg vært deg. Det kan hende du har fått soppinfeksjon og det er ikke akkurat bra rett etter fødselen. God bedring! ;)

Her klør det og gjør vondt :P
Ble klippt så forventer ikke at det alt skal være i orden, er to uker siden fødsel så jeg får smøre meg med tålmodighet å håpe at det gir seg snart :D meen fyyy F... Det kløøør!!!

Det gror :) så er nok derfor det klør!

Sniker fra august.

Da jeg fikk nr1 for 5år siden klødde stingene mine etter 3uker ca, pga at de grodde. Var hos legen men det var bare stingene som grodde. Og de siste stingene datt ikke av før etter 5-6uker.

Du kan jo ta ett speil å prøve å se der nede, om det er stingene som klør. Om det ikke er det så kan det jo hende du har soppinfeksjon.

Samme her! Klør å klør! Blir gal! Er 15 dager siden fødsel, har hvertfall 1 sting inni som jeg kan se/finne. Men er nok det at det gror ja.... Forhåpentligvis forsvinner det snart!..

Bestill legetime å få sjekket :) i mellomtiden; spyl med dusjen nedentil og lufttørk;) evt fyll en balje med vann og litt lactacyd (selges på apotek). :)

Back
Topp