klær

Julibeibi10

Forelsket i forumet
Har begynt å handle inn litt klær til minsten...det vil si jeg klarer ikke å la være (er jo sååååmye søtt[:D]) å har egentlig handlet ganske mye etterhvert...[8D]

Men lurer på hvor mye jeg egentlig trenger i hver størrelse...?!?
Dere med barn fra før, noen erfaringer?

Hadde jeg visst att jeg fikk så mange gaver som jeg fikk, så hadde jeg ikke kjøpt noe klær i det hele tatt! [8D] Tror ikke vi begynte å kjøpe kler til henne før hun var 6mnd omtrent fordi vi hadde det vi hadde fått i barselgave osv.. [:)]

Hadde kjøpt inn noen få sett i 50 og 56, og fik syyyyyyyyykt mye i gave både i str 62 og 68. [:)]

Vi fikk for det meste klær i 62, noen i 68, og noen få i 74. Det synes jeg egentlig var helt greit. Var nesten dumt med de klærne vi fikk i 68 og større, for det tok jo så laaang tid før vi fikk bruke det fine tøyet som lå der og fristet [:D]

Ellers tenkte jeg vel selv at vi kom til å få små klær også, men det gjorde vi ikke. Og det gikk mye mer enn jeg trodde, ble fort søl med gulp, bæsj og sånn. Så jeg kjøpte ganske masse klær jeg i både 50 og i alle fall 56. Men det kjøpte jeg litt etterhvert etter at mini var født. Koselig å kjøpe de aller minste selv også synes jeg. Husker ikke hvor mange, men kan tenke meg i hvert fall 4 sparkebusker i 50, og kanskje dobbelt så mange i 56. Og kanskje 5 bodyer i 50, og 10 i 56. Men det blir bare gjettning altså!

vi fikk ei lita prematur og dysmatur jente med kraftig reflux og som derfor sprutgulpet og spydde koooonstant, så vi trengte ekstremt mye i str 44, 48 og 50! særlig bodyer... men det er jo sånt man gjerne ikke vet på forhånd da:)

Hm...ok, takk for hjelpen, da ligger jeg bra an tror jeg...[:D] Det finnes jo sååå mye søtt

ORIGINAL: tullingen

ORIGINAL: Julibeibi10

Hm...ok, takk for hjelpen, da ligger jeg bra an tror jeg...[:D] Det finnes jo sååå mye søtt

Ja d e ikke lett å gå inn ein plass UTEN å kjøpa noe [8|][8D]

Enig.. [:D]

det er ikke alle som får SÅÅÅ mye klær i gave som folk snakker om, vi fikk ikke så mye klær til han vi[:)] fikk andre ting. Eg hadde fått arve maaaaasse klær av venner som har barn og kjøpt en del selv. Hadde for mye i hver str[:)]

Back
Topp