klær

mero

Forelsket i forumet
hvem strørelse bruker babyene deres nå min 62 begynnet med litt 68[:)]tok med bilde[:D][;)]

Felix bruker 62 og 68 han. Er veldig lang, så jeg bruker noe i 74 faktisk. Kommer litt an på hvor jeg kjøper klærne egentlig...

Patric bruker str 74 og må nå opp en str i bukser... de er altfor korte..[:)]

Her bruker vi str 74. Og noe i 80 [:D] 
Stor gutt.

oliver bruke bukser i 74 å bodyer i 86 å 92 (alt etter som hvor de er kjøpt), men brette dæm litt opp i arman da [:D]

68...og har ett par plagg i 62 som passer enda.har prøvd 74 men de er altfor vide til han enda.

har litt av samme probleme hær, oliver e så lang så buksan e så vide i live til han..

ORIGINAL: bls

har litt av samme probleme hær, oliver e så lang så buksan e så vide i live til han..

ja jeg trodde min Robin var lang, men Oliver slår han visst ganske bra..[:D][;)]

d e nok ikke alle finnmarkinga såmm e "1.60 å lokte bål" vettu :o) hehe...
oliver har jo nån å slektes på, vi e begge to lang så han blir væll d han å, elller e jo d da [:D] 

Jenta mi bruker 62. Det er mer en stort nok for henne neda. Enkelte av bodyene er kansje begynt å bli litt trange i skrittet. Lillejenta mi....Litt over 6kg nå, og 65cm ca...hihi...

74. [:D] Har noe i 68 som passer ennå. [:)] 

Andrea bruke 62, og d e enkelte ting som e for stort i d åsså![:)] Lille snuppa..
Har rydda vekk d meste i 50 og 56 no nyli, men ho bruke enda ei buksa i str 50(!) og et sett me jakke og skjørt i 56, klare ikkje legge d vekk rikti enda[:D]

Str. 68 passer sånn akkurat, bortsett fra enkelte merker som er små i størrelsen. Men når vi kjøper noe nytt nå kjøper vi str. 74.

Jenta mi bruker også 62.. Har fortsatt noen klær i 56 som passer, men hun bruker mest 62. Har tatt på hun noen 68 plagg men dem er ganske store.. [:)]

Å så søte da!

oliver bruker 62-68. Men snart er 62 for lite..

Noah bruker 62, begynner litt på 68.. Men når vi skal kjøpe vinterklær kjøper vi sikkert i 74, syns alt ser så stort ut!! men de vokser jo så fort [8D]

Vilde bruker 68, stort sett, og det passer vel akkurat. Jeg begynner nok snart finne fram bodyer i 74, tenker jeg. Ser de trekkes langt ned på brystkassen når hun ligger på magen.  [&:]
Heller litt stort og løst en trangt og kort - vil jo at hun skal kunne bevege seg lettest mulig!! [:D]

Bruker en lett blanding av 62 og 68 vi[:)] Er så utrolig stor forskjell i str og merker at en blir helt tullerusk!!! Er ikke lenge siden vi la vekk siste 56 - buksa liksom....

ORIGINAL: Nildro
Heller litt stort og løst en trangt og kort - vil jo at hun skal kunne bevege seg lettest mulig!! [:D]

Helt enig, dessuten har jeg opplevd noen ganger at hvis body eller bokse er for kort i skrittet slik at ikke bleia får "utfoldet seg" så "skyter" bæsjen oppover ryggen i stedenfor, og det er ikke moro å dra en body med bæsj inni ryggen over hodet på bebisen, ender som regel med et bad da...

Her har vi akkurat begynt med 68

Back
Topp