Klær

BIBBI3

Forumet er livet
Hva slags størrelser går det i klær hos dere?

Jeg har akkurat pakka vekk str 44 og 50-tøyet, så nå går det i str 56.
Tror ikke Benjamin kommer til å bruke de så lenge, for han har blitt så go og rund atte!!

har begynt på 62 nå jeg,liker at tøyet hennes sitter litt løst på kroppen...

nettopp gått over til 62 jeg også...56 blir akuratt litt for trangt syns jeg...spes bodyer.[:)]

bruker 56, tenker at når vi kommer tilbake fra Trondheim så blir det vel noe i 62 å...

bruker 56 nå, men noen klær i str 50 passer ennå [:)]

her går det i 50 og 56.......nettopp kunne tatt i bruk 56 klærne.
Men gleder meg til han kan bruke 62, har såååå masse fint[:D][:D]

56 i bodyer å 50 å 56 i vanlige klær

tuva begynner å vokse fra 56 nå, bare noen få ting som passer. 62 er romslig, men bedre med litt for stort enn litt for lite

Bruker størrelse 56 som begynner å bli for lite, og størrelse 62 som begynner å passe[:)]

ORIGINAL: xcrazyx

bruker alt fra 50 til 62 her[:)]
kommer ann på hvilket merke de er i, varierer jo så utrolig i størrelsen...[&:]

Helt enig.. Størrelsen varerierer alt etter hvor man kjøper klærne[8|] Litt rart egentlig når 62 cm er 62 cm... he he

Bruker for det meste str 62, må si at klærne ikke blir brukt så mye før de blir for liten. Tror jeg har vært litt ivrig på shoppingen, he he

Her går det i 56, men har også noen bodyer i 50. 62 er aaaalt for stort enda, da Emma ikke er mer enn 4,5 kg og rundt 55-56 cm lang nå[;)]

marcus har begynt å bruke 56 nå, fortsatt noen bukser i 50. har sinnsykt mye klær til han, 2 fulle skuffer med str 62. såå masse fint!! bortskjemt alt han[:D]

ORIGINAL: Marihøne77

Bruker størrelse 56 som begynner å bli for lite, og størrelse 62 som begynner å passe[:)]

Signerer!

ORIGINAL: sol77

Her går det i 56, men har også noen bodyer i 50. 62 er aaaalt for stort enda, da Emma ikke er mer enn 4,5 kg og rundt 55-56 cm lang nå[;)]

jenta di er større en mi å 50 er altfor trangt for henne[8|]62 begynner å bli passe så det er di jeg ender opp med å ta på.godt med litt løse klær syns jeg.

men det er jo forskjell på str.mex klær i 62 blir for stort enda ect.

Her bruker vi 62 og har gjort det lenge. nå når vi skal på ferie i over 2 uker skal jeg ha med både 62 og 68.[:)] Han blir så utilpass når klærne strammer. Så er han lang i livet og armene etter sin far.

ORIGINAL: gira

her går det i 50 og 56.......nettopp kunne tatt i bruk 56 klærne.
Men gleder meg til han kan bruke 62, har såååå masse fint[:D][:D]

samme her...[:D]

Her går det i 56 og 62.....gud så fort gullene våre vokser[:)]

ORIGINAL: Juniglede2006

Her går det i 56 og 62.....gud så fort gullene våre vokser[:)]

uff ja,syns det var trist å legge bort str 50.tenk jenta mi blir aldrig så liten igjen[:(][8D]

Back
Topp