Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

), men noen få ullplagg til så tenker jeg vi er helt good.
Min gjorde begge deler!
Neste baby gulpet bare bittelitt som gulpesmekkene tok fint imot, så han skiftet bare klær 1-2 ganger om dagen. Stor kontrast i behov!
Knapper og ting som skal over hodet blir man veldig lei av - spesielt hvis man får gulpebaby som man må skifte mye på.Ah ja! Vi fant fort ut at omslagsbody er det beste frem til hvert fall størrelse 62Kan være greit å være obs på at ull KAN trigge eksem, så hvis man har mye eksem i familien vil jeg anbefale å kjøpe alternativer til ull. For eksempel bambus eller ulltøy med bomull på innsiden. Bambus er litt dyrere, men dersom man følger med har de gjerne tilbud med jevne mellomrom.
Pysj med fot og glidelås som kan gå begge veier er for øvrig det desidert mest lettvinne plagget for små babyer.Knapper og ting som skal over hodet blir man veldig lei av - spesielt hvis man får gulpebaby som man må skifte mye på.
Bruker du mye fra nøstebarn til nesten-3-åringen også? Synes du det holder bra mtp mye bruk i barnehagen?Har kjøpt bare ull, og i hovedsak fra Nøstebarn. Brukte veldig mye Nøstebarn med første baby de første 6 mnd, og kommer til å gjøre det samme nå også. Størrelse 56/62 passet kjempe lenge (gjennomsnittlig ved fødsel men vokste seg kjapt stor.)
Tenker at om neste baby ikke skule tåle ull eller bli en skikkelig gulpebaby så er det enkelt å få kjøpt bomullsklær.
Også har vi en ullfleecedress fra Joha, en sånn halvtjukk lue fra Lillelam samt votter og sokker til bruk i vogn og bilstol.
Nei, både fordi han ikke tåler ull sånn kjempe godt lenger, men også fordi jeg synes det blir litt for dyrt i forhold til at det både blir flekker og slitasje.Bruker du mye fra nøstebarn til nesten-3-åringen også? Synes du det holder bra mtp mye bruk i barnehagen?