Klær...

Ja jeg har bestilt en del kjoler derfra tidligere og de har faktisk vært av forbausende god kvalitet, mens bukser og joggedress har vært relativt dårlige. Men de har ikke kostet så mye. Har sett litt på norske mammaklær og synes det er så mye kjedelig, så mulig jeg prøver noe fra nett har og vurdert kjole til shoot
Jeg kjøpte bryllupskjolen min fra lightinthebox! :D Kostet 300kr :p Den var kjempefin og så ikke billig ut :D Har ikke prøvd meg på noe hverdagsklær, kun undertøy som ikke så ut som bildet og noe klær til barna som var helt feil str ift alder (str). Hvis du ender opp med å bestille gravidklær må du si i fra om hva du syns :) Jeg pleier å bestille fra Next (England), syns de har stort utvalg og mye fint, men pga corona kan de ikke levere. Der kan man bestille uten å betale avgifter da siden heter next.no.

Jeg kjøpte noen kjoler fra bonprix.no og jeans bukser h&m i fjor som jeg var veldig fornøyd med. Så får bruke det jeg har i år også. Har og kjøt noen t skjorter fra type aliexpress. problemet med klærne fra kina at de var veldig små i str. Kjøpte en t skjorte med nedtelling den siste mnd. av graviditeten og den var for liten når jeg skulle bruke den, så fikk ikke brukt den.:arghh:

Back
Topp