Klær...

Kulenr3

Glad i forumet
❄️ Januargull 2023 ❄️
Hva går dere med for tiden? Her går det stort sett i tights og joggebukse. Heldigvis hjemmekontor. Men er så oppblåst og har vondt i magen, så alt er jo ubehagelig å ha på. Forrige gang jeg var gravid klarte jeg meg med en del bukser og tights som var lave i livet, så kjøpte ikke mammaklær..

Men hva syns dere er behagelig for tiden? Og evnt mammaklær.. har dere erfaringer med klær som er fine og sitter godt på?

Jeg bruker fremdeles vanlige klær om jeg skal ut. Jeans etc. Hjemme har jeg på tights, løse bukser og pysj :p Jeg har kjøpt noen mamma jeans fra HM, men har ikke brukt de enda. Har også noen mamma kjoler fra HM og noen mamma topper derifra samt mamma singletter fra Kappahl som også kan brukes under amming.

Jeg har fortsatt ikke fått noe særlig kul på magen så kan bruke det meste jeg hadde fra før. Men jeg kjenner meg i at det er ubehagelig med press på magen, så har skaffet en mamma-bukse fra Hm. Synes den er veldig behagelig for hjemmekontor hvertfall, men blir fortsatt litt stor og irriterende hvis jeg går rundt fordi den sklir ned haha

Bruker mammabukser fra h&m i slim fit, gode og behagelige bukser. Er baby nr. 3, så magen viser godt ;) bruker også vide gensere/mammagensere fra h&m også.
Godt fornøgd med klær der fra!

Jeg bruker vanlige klær enda, high waist stretchbukser fra dr denim, joggebukser og vanlige gensere. Buksene begynner å bli ubehagelig så har funnet fram mammaklærne slik at jeg kan bruke de etterhvert:) har bukser, kjoler, tights, strømpebukser og div gensere og t-skjorter fra hm. Dette er den tredje sommeren jeg får som gravid så heldigvis er klærne til rett årstid:)

Joggebukser heime! Har bestilt ein del kjola - så håpa eg kan bli eit kjolemenneske etterkvart! Ellers bruka eg vanlige bukser når eg skal ut!

Jeg bruker vanlige klær enda, men hender jeg må åpne knappen på buksene noen ganger :p Kjøpte veldig lite mammaklær sist, men har noen vanlige treggings (tror jeg det heter) som er stretchy og gode å bruke. I tillegg brukte jeg en del lange tunika + tights som jeg bare kjøpte i en størrelse større. Alt det ligger i kjelleren nå, må vel hente det opp snart :angelic:

Jeg har begynt å bruke mammabukser fra h&m - får ikke igjen mine egne, og synes de lav buksene presser på! Jeg synes skinny buksene til h&m er rå go :) bruker heller en litt løs tskjorte over for ikke å vise frem den lille kulen min så mye da jeg ikke har fortalt så mang om det enda:)

Har bestilt litt fra h&m nettopp, jeg klarer ikke å gå i jeans og vanlige bukser lenger så her blir det stretchy skjørt, kjoler og tights fremover

Går mye i joggebukser her.. Synes det er kjempeubehagelig med trange bukser rundt livet. Kjøpe en mammabukse allerede på hm, den er veldig god :)

Bruker tights.. Kunne kanskje brukt buksene jeg har fra veromoda men de begynner å stramme godt når jeg sitter så de har jeg lagt fra meg nå. Kjøpte en mammabukse jeg brukte i går, men den er fortsatt litt løs så følte jeg måtte gå å trekke på meg buksa hele tiden. Vanskelig når man er i dette mellomstadiet, håper magen popper snart slik at det blir enklere.

Myke stretch joggebukser fra cubus eller tights, bretter de ned i livet om de ikke er lave nok. Har allerede ganske synlig mage. Gått opp fra 52 til 58 kg 18 uker i dag. Men må nok snart kjøpe inn andre klær og ikke minst bh'er. Bare håper de åpner prøverommene i butikkene snart. Vanskelig å vite hva som passer når det er første gangen

Til dere som kjøper mamma-jeans fra HM, bestiller dere i den samme størrelsen dere ville gjort om dere ikke var gravide, eller større? Hvordan er de i størrelsen er vel egentlig det jeg lurer på, førstegangs her så aner ikke hva jeg går til egentlig :wacky:

Er small til vanlig, bestilte mammabukser i slim fit, sitter som et skudd! Er 36-38 str til vanlig.
Syns de er normale i str ;)

Til dere som kjøper mamma-jeans fra HM, bestiller dere i den samme størrelsen dere ville gjort om dere ikke var gravide, eller større? Hvordan er de i størrelsen er vel egentlig det jeg lurer på, førstegangs her så aner ikke hva jeg går til egentlig :wacky:
Jeg har bestilt vanlig str fordi buksene er veldig elastiske selv om det er jeans. Hvis man vet at man går mye opp i vekt og som legger seg rundt lårene kan man vurdere en større str, men for meg blir det for stort å gå opp i str. Du kan prøve og returne dersom str ikke passer. 60 dagers retur dersom du bestiller online. Kan byttes både i butikk og ved å sende tilbake med posten.

Myke stretch joggebukser fra cubus eller tights, bretter de ned i livet om de ikke er lave nok. Har allerede ganske synlig mage. Gått opp fra 52 til 58 kg 18 uker i dag. Men må nok snart kjøpe inn andre klær og ikke minst bh'er. Bare håper de åpner prøverommene i butikkene snart. Vanskelig å vite hva som passer når det er første gangen
synes de er normale i str ja, jeg er medium og bestilte mammabukse i medium som passa perfekt. Bare strikket oppi som foreløpig sitter løst som gjør at buksa sklir ned ganske ofte.

Bruker mammajeans fra HM nå, blir så kvalm av trange bukser som strammer.

Bruker samme størrelse som vanlig.

Noen som har bestilt gravidklær fra aliexpress /wish eller andre nettsider? Isåfall hvordan har de vært? Noe som kan anbefales?

Noen som har bestilt gravidklær fra aliexpress /wish eller andre nettsider? Isåfall hvordan har de vært? Noe som kan anbefales?
Jeg har nettopp bestilt kjole til «maternity photoshoot» fra Aliexpress. Kjolen er på vei, så vet ikke hvordan den er. Kostet nesten ingenting, så jeg har ikke de største forventningene, men håper den ser bra ut når jeg og mannen skal ta gravidbilder :hilarious::nailbiting: Jeg bestilte i februar fra lightinthebox, men pga corona kunne de ikke produsere og levere. Godt de er i gang igjen nå. Jeg bruker ikke å bestille hverdagsklær da jeg ikke stoler helt på kvaliteten og størrelsene blir det ofte tull med når man bestiller fra Kina. Sjekk mål under produktspesifikasjoner og bestill noe som ikke dyrt, slik at det ikke er krise om det blir et bomkjøp.

Jeg har nettopp bestilt kjole til «maternity photoshoot» fra Aliexpress. Kjolen er på vei, så vet ikke hvordan den er. Kostet nesten ingenting, så jeg har ikke de største forventningene, men håper den ser bra ut når jeg og mannen skal ta gravidbilder :hilarious::nailbiting: Jeg bestilte i februar fra lightinthebox, men pga corona kunne de ikke produsere og levere. Godt de er i gang igjen nå. Jeg bruker ikke å bestille hverdagsklær da jeg ikke stoler helt på kvaliteten og størrelsene blir det ofte tull med når man bestiller fra Kina. Sjekk mål under produktspesifikasjoner og bestill noe som ikke dyrt, slik at det ikke er krise om det blir et bomkjøp.
Ja jeg har bestilt en del kjoler derfra tidligere og de har faktisk vært av forbausende god kvalitet, mens bukser og joggedress har vært relativt dårlige. Men de har ikke kostet så mye. Har sett litt på norske mammaklær og synes det er så mye kjedelig, så mulig jeg prøver noe fra nett har og vurdert kjole til shoot

Back
Topp