Klær....

Jeg tror jeg har litt mammaklær øverst i skapet mitt fra sist jeg var gravid, men har ikke sett på de enda.. Jeg kjøpte meg et par super stretchy jeans i går, så de tror jeg skal passe en stund. Det skal vel nevnes at det ikke er magen som er det største problemet for tiden, men hoftene og ræva!! Lagt på meg litt siden jul :bag:

Og så kjøpte jeg to nye supermyke pysjer, og en "silke" pysj I tilfelle jeg får bekkenløsning igjen. De var geniale når jeg måtte snu meg I senga, bare å skli rundt :happy112
Det med silkepysjen var utrolig smart!!!
 
Er selv bare 7+3, men er ekstremt mye oppblåst så må nok snart ta meg en shoppingrunde selv:eek: Nå om dagene går jeg rundt på jobb med knapp og smekk åpen:hello2
 
Jeg merker ingenting enda, men ikke så rart siden jeg bare er 5+2:hilarious: men siden jeg gikk gravid i halve fjor så har jeg enda ikke pakket vekk gravid klærne så de ligger klar! Begynte med mammaklær i uke 15 sist gang så blir spennende å se!
 
Bruker fortsatt vanlige bukser, men er bare 6+1 så det er jo en stund til jeg må tenke på det heldigvis.
Nyter det så lenge det varer :p
 
Bruker vanlige bukser, men har måttet jukse med en hårstrikk i livet for at de ikke skal stramme så fælt. Har ikke lagt på meg noe ennå, så regner med det bare er at jeg er oppblåst...
 
Har også måttet kjøpe noen nye klær, var bare 5 uker på vei når dongeribuksene ble sykt ubehagelige
 
Står i butikken nå, skal kjøpe meg to nye bukser, jeg har bare en nogenlunde fin gravidjeans, og jeg hater å gå ut døra i joggebukse eller liknende..
 
Kjøpt to gravidjeans for orker ikke tanken å gå uten jeans. Men bortsett fra det så har jeg kjøpt et skjørt med høyt liv, super digg og kul bukse med strikk i livet og en bukse i myyyyykt stoff som har høyt liv. Buksen med strikk kommer jeg til å kjøpe en str større for å vokse i, men koster bare 300kr så null stress om jeg ikke bruker den etter graviditeten. Viktig for meg at det jeg kjøper kan brukes før mage, imens mage og etter mage. Men jeansene måtte jeg bare uansett ha:D
 
Jeg skal innom Stormberg. I barnehage er det ubehagelig med jeans uansett. Går som regel i ullundertøy og boblebukse på jobb nå som det er vinter, men knappen og glidelåsen går ikke opp lenger, så jeg har bytta til joggebukser og gravid-tights og hel barnehagedress ute. Superdeilig. Jeg syns det er så ubehagelig med klær som har strikk rett under navlen, så jeg regner med jeg bytter til gravidbuksene til Stormberg ganske snart.
 
Jeg må ut å handle bukser og bher, er 8+4 magen kom tidligere denne gangen enn sist☺
 
Back
Topp