Klær....

Virretrollet

Betatt av forumet
Novemberbarna 19
❤️Mailykke 2022❤️
Ja, det sier vell sitt... :dead:

Måtte ut å kjøpe to bukser i dag, alt jeg har må jeg gå med knapp og smekk oppe! Så da ble det ett mini innkjøp selvom jeg bare er 8+0 i dag!

Flere som sliter med det samme?
 
Har gått med gravidklær i flere uker, 7+3 i dag.
 
Ja, det sier vell sitt... :dead:

Måtte ut å kjøpe to bukser i dag, alt jeg har må jeg gå med knapp og smekk oppe! Så da ble det ett mini innkjøp selvom jeg bare er 8+0 i dag!

Flere som sliter med det samme?
Sliter ikke med det samme ennå, men sikkert snart. Buksene jeg bruker om dagen er ganske tøyelige i livet;)
Støttestrømer har jeg starta med denne uka da,-og det er litt herk.

Har gått og gruet meg til ny runde med gravidklær. Men har akkurat tatt en runde på nett og syns faktisk det var mye fint. Så kjente jeg gleda meg til å shoppe litt likevel:)
 
Sliter ikke med det samme ennå, men sikkert snart. Buksene jeg bruker om dagen er ganske tøyelige i livet;)
Støttestrømer har jeg starta med denne uka da,-og det er litt herk.

Har gått og gruet meg til ny runde med gravidklær. Men har akkurat tatt en runde på nett og syns faktisk det var mye fint. Så kjente jeg gleda meg til å shoppe litt likevel:)
Tenkte jeg skulle prøve å bestille sånne fra eBay denne gangen: https://www.ebay.co.uk/itm/292448376854 ikke helt sikkert det funker, men billig og verdt et forsøk :) ellers bor jeg i kjoler og skjørt, skjørt funker faktisk overraskende fint til å skjule en evt. liten mage..
 
Jeg har henta ned gravidklær fra loftet etter sist gang jeg var gravid. Var ikke så mye igjen, da. Måtte en tur å kjøpe meg to tightser. Men da jeg kom hjem så jeg at den ene buksa var faktisk en capri-bukse. Litt kaldt enda med det. Kan sikkert funke i mai-juni, men da er jeg redd magen har overgått buksestørrelsen. :p Er bare 6+1 nå.
 
Jeg har henta ned gravidklær fra loftet etter sist gang jeg var gravid. Var ikke så mye igjen, da. Måtte en tur å kjøpe meg to tightser. Men da jeg kom hjem så jeg at den ene buksa var faktisk en capri-bukse. Litt kaldt enda med det. Kan sikkert funke i mai-juni, men da er jeg redd magen har overgått buksestørrelsen. :p Er bare 6+1 nå.
Jeg har stjålet klær fra noen i familien som hadde termin Ifjor samtidig som jeg har i år, så alle klærne skal passe underveis, er shorts og caprier også
 
Måtte kjøpe bukse med stretch og lavt liv, så nå har jeg iallefall 2 "skikkelige" bukser å bruke. Pysj og joggebukser hjemme..
 
Måtte kjøpe bukse med stretch og lavt liv, så nå har jeg iallefall 2 "skikkelige" bukser å bruke. Pysj og joggebukser hjemme..
Pysj ja, jeg døør hvis jeg tar på meg pysj fordi de har strikk i livet
 
Ingen problem med mine egne klær enda, tror jeg kan bruke dem i mange uker :p
 
Jeg har måtte bruke gravidbukse veldig tidlig da jeg ble så veldig oppblåst. Men har kunne gå litt med vanlig bukse nå i senere tid, da oppblåstheten har gått ned. På jobb velger jeg gravidbuksen, da jeg har en aktiv hverdag med mye bevegelse.
 
Ja, det sier vell sitt... :dead:

Måtte ut å kjøpe to bukser i dag, alt jeg har må jeg gå med knapp og smekk oppe! Så da ble det ett mini innkjøp selvom jeg bare er 8+0 i dag!

Flere som sliter med det samme?

Ja, gud! Det buksene jeg bruker til vanlig er mega slim fit, og det kjenne jeg at jeg sliter med. Føler meg som ei stappa pølse rundt magen :hilarious:
Jeg kan bruke andre bukser, litt mer stretchy dressbukser, men er mest behagelig med knappen åpen.
Gleder meg til kjolevær! Eneste dumme er at jeg har meste tettsittende og stramme kjoler (dog stretchy), men føler liksom ikke for å flashe at jeg har blitt tjukkere. Sånn som det er nå som jeg jo bare ut som om jeg har gått opp i vekt, og kommer sikkert ikke til å se spor av gravid ut før i slutten av mai eventuelt!
Så jeg må kjøpe noen andre kjoler som skjuler magen og det påbegynte flesket litt mer :hilarious: :laughing002

Er 8+5 og gått opp 2 kilo tror jeg :rolleyes:
 
Sist kom jeg meg vel til uke 30ish, til jeg ikke klarte å skjule magen mer. Kjøpte aldri noe gravidklær, kjøpte bare vanlig bukser med stretch i to størrelser større enn min vanlige størrelse, samme med gensere/topper.

Spent på hvordan det blir denne gangen. Er ikke like godt trent som sist, så mulig magen popper mye før og jeg må kjøpe gravidklær:)
 
Jeg er oppblåst, men ikke så mye større mage enn jeg hadde før. Mest sånn at jeg føler meg enorm... går i kjole i dag, løs og romslig collage-genser-kjole. Ellers så har jeg litt løsere bukser nå om dagen, stram skinny jeans er lagt bort for å si det sånn. Synes stramme klær trigger kvalmen mer og.
 
Må også ha knappen å smekken opp på alle buksene :hilarious: Litt ukomfortabelt kan man si. Til og med buksene på jobb.. men finnes heldigvis gravidbukser for annsatte i apotek også :p
 
Må også ha knappen å smekken opp på alle buksene :hilarious: Litt ukomfortabelt kan man si. Til og med buksene på jobb.. men finnes heldigvis gravidbukser for annsatte i apotek også :p
Da håper jeg ikke du jobber i Boots, for våre gravidbilder er verdens styggeste :p blir å kjøpe noen selv gitt :joyful:
 
Eeer så oppblåst! Og jeg har bare slike slim FIT bukser, så jeg må også ut på shopping. Eier ikke en eneste joggebukse heller faktisk.
Føler meg sykt uvel i buksene mine, føler meg skikkelig feit..:hilarious: Også blir jeg veldig kvalm av å ha de på. Så tenkte å kjøpe meg noen gode bukser i noen str større enn jeg bruker, med skikkelig stretch. Er nok godt å ha etter fødselen også tenker jeg.
Gleder meg til det er innafor å gå med kjoler da!:D
 
Jeg tror jeg har litt mammaklær øverst i skapet mitt fra sist jeg var gravid, men har ikke sett på de enda.. Jeg kjøpte meg et par super stretchy jeans i går, så de tror jeg skal passe en stund. Det skal vel nevnes at det ikke er magen som er det største problemet for tiden, men hoftene og ræva!! Lagt på meg litt siden jul :bag:

Og så kjøpte jeg to nye supermyke pysjer, og en "silke" pysj I tilfelle jeg får bekkenløsning igjen. De var geniale når jeg måtte snu meg I senga, bare å skli rundt :happy112
 
Back
Topp