Klær

Damnyou

Andre møte med forumet
Hei jenter! Tips til hva jeg kan kjøpe meg av klær de siste fire ukene før ferie? Tredjemann, og magen er slaskete og stor allerede.. Og vil gjerne skjule det for jobben til ferie.. noen tips? Gjerne linker, eller spesifikk ting å kjøpe

Jeg er i alle fall hekta på gravidbuksene til hm, og gjerne med en litt løs topp eller tunika over så ikke magen fremheves så godt. Bruker også mye tights og skjørt :)

Tips til topp/tunika til grei pris?? Føler meg helt lost da ingenting passer..

Last edited:
Tips til topp/tunika til grei pris?? Føler meg helt lost da ingenting passer..
Jeg har vel knapt kjøpt meg noen nye klær etter at guttungen ble født, men ser ut til at både hm og cubus har en del litt løssittende bluser, og indiska har jo også pleid å ha en del topper og tunikaer :)

Tusen takk! Får ta meg en tur på lørdag på hm og Cubus. fått endelig bekreftelse på graviditet idag. Så godt å starte synes jeg. 6+ uker idag

Tusen takk! Får ta meg en tur på lørdag på hm og Cubus. fått endelig bekreftelse på graviditet idag. Så godt å starte synes jeg. 6+ uker idag
Gratulerer!

Indiska har mye løstsittende, ofte med ok lengde , dvs ikke for kort:cat:Bestillte litt fra HM, synes det er greit å prøve det hjemme. Synes også Vero Moda har endel topper som ikke er så tettsittende:happy:

Vil du skjule det ville jeg ventet med mamma bukse, jeg ser det fort når folk kommer med typisk mamma bukse og vanskelig å skjule de er høye til tross for lange topper. Hva med kjoler etc?

Tusen takk jenter! Nå Har jeg skrevet opp disse. Så sjekker jeg senteret imorgen.. spent på hvor lenge en kan holde ting skjult

Back
Topp