Klær

Syntes det er litt bortkastet penger jeg da, men kanskje det bare er jeg som er sær. Jeg er kjempe glad for alt vi får arve og kommer til å prøve å kjøpe brukte klær hun kan ha i barnehagen.

Nei, det kunne jeg aldri ha tenkt meg å gjøre. Kjøper ikke det til meg selv engang... Har ikke råd til sånnt vi da.
Bruker masse arveklær, som jeg er kjempeglad for å ha fått, og så kjøper jeg ellers bare på hm, cubus, lindex, osv...

er jo litt mer kvalitet over de klærne da....men jeg er litt skeptisk, det blir jo bare brukt i noen mnd...eneste er jo at man kan arve de videre, uten at de ser så slitte ut..

Handlet noe Katvig på salg over nette for noen mnd siden. De er kjempe deilige, sånne heldrakter. Kosta jo bare 150, så det var ikke så mye egentlig...

Men grunn til at jeg spurte var at vi på lille mo i rana har fått en sånn butikk med sånne klær....jeg vet at om jeg stikker innom klarer jeg ikke la være å handle...JA jeg er litt shoppoholik..tihi..

Når hun begynner å bruke klærne litt lengre, kommer jeg nok til å kjøpe noen dyrere plagg. Synes det er kjekt når Marie har noe ikke alle ander har. Har handlet på the gap nå (familie på ferie i USA). Men alle basisplagg kommer fortsatt til å komme fra HM og sånn... Jeg er oppvokst i et veldig snobbete nabolag, og fikk en del pes for klærne mine. vi hadde ikke mye penger da jeg var liten... Så jeg vil ikke at Marie skal oppleve det samme. Men nå bor vi i et helt annet nabolag enn det jeg gjorde da[8|]

SE:

Skjønne klær da[:D][:D][:D], Fru Oreo

Jeg kjøper ikke så dyre klær til vanlig, men da jeg var i usa kjøpte jeg mye Tommy Hillfiger, gap, å ikke minst mye Harley Davidson klær til barna (kjøpte på tilbud)
Var i en timberland butikk å kjøpte 1 genser å 6 tshirt til 565 n kroner, å det er ikke dyrt.
Da handler jeg[:D][:D][:D]

De var fine fru oreo! Er enig med deg, er gøy med noe ikke alle andre har....sånn er det her på mo, ikke så mange butikker å velge mellom. Har ikke HM engang...

Ja, jeg også går for de billigere tingene på nettet. sånn får man ting ikke alle ander har. Spiller ingen rolle med bodyer og sånn. Men en gang på barselgruppen kom tre av jentene i samme antrekk fra HM. Morsomt, men litt beskrivende for hvordan det er[:D] Spiller ingen rolle det heller altså. Er ikke så snobbete at jeg ikke vil at hun skal ha noen like klær. Og jeg hadde med meg hjem riktig jente[:)]

ORIGINAL: ~L£n£~

Synes det er bortkastet med penger!!!

ORIGINAL: Fru Oreo

Ja, jeg også går for de billigere tingene på nettet. sånn får man ting ikke alle ander har. Spiller ingen rolle med bodyer og sånn. Men en gang på barselgruppen kom tre av jentene i samme antrekk fra HM. Morsomt, men litt beskrivende for hvordan det er[:D] Spiller ingen rolle det heller altså. Er ikke så snobbete at jeg ikke vil at hun skal ha noen like klær. Og jeg hadde med meg hjem riktig jente[:)]

hehe, en gang på barseltreff hadde jeg og en av de andre samme genser som var kjøpt på cubus...lite flaut da! De andre spøkte med at de og skulle kjøpe sånn genser så kunne det bli "uniformen" vår[:D][:)][:D] gikk lang tid før jeg kjøpte noe i kjedebutikkene etter det!!

Så mye skjønt tøy du har kjøpt fru oreo![:D] 
Kjøper litt her og der jeg..Synes det er gøy med mote og forskjellige merker,men kjøper jo mest på kjedebutikker nå som hun vokser så fort. Da synes jeg ikke man trenger å bruke så masse penger på det,men når hun kan bruke tøyet litt lenger kommer jeg nok mer til å kjøpe noen plagg som er litt dyrere. pga kvaliteten!

Jeg syns det er gøy å kle gutta i noe som ikke alle andre har, men handler ikke de dyreste tinga. Vi har et par jille butikker her som selger merkeklær og sånn. Handler endel der jeg og mamma til gutta, men bare på salg. det er ofte 50 % der. og da blir det ikke noe særlig dyrere enn på HM og lindex. Er dessuten lei av fargene på gutteklæra fra lindex. Det er så mye mørkeblått mørkegrønnt og kakki der... lei av de fargene jeg. Elsker gult, rødt, blått og knallgrønnt og sånn. Og striper er jeg veldig gla i!!

Får masse tøy fra utlandet da vi har nær familie i usa, phillipinene, spania, irland og canada. Så vi er veldig heldig der og med å få masse tøfft derfra!

Back
Topp