Klær

Jeg har altfor mye i både 50 og 56, men elsker disse små klærne:) Hadde ikke noe 50 til første da han ble målt til å være kjempestor. Legen tok feil og han var 50, så var rett ut og shoppe! Gikk fint det også:)
Grunnen til mye nå er arv fra de 2 før, en shoppinggal mormor (min mamma), og jeg som også er litt shoppegal - blir mye klær av det:p :)

Jeg har altfor mye i både 50 og 56, men elsker disse små klærne:) Hadde ikke noe 50 til første da han ble målt til å være kjempestor. Legen tok feil og han var 50, så var rett ut og shoppe! Gikk fint det også:)
Grunnen til mye nå er arv fra de 2 før, en shoppinggal mormor (min mamma), og jeg som også er litt shoppegal - blir mye klær av det:p :)
Jeg elsker også klær, spesielt de bittesmå!!! :D :rolleyes: Her tenkes det ikke bare praktisk og at vi må ha x-antall av hvert plagg, men "ååååå såååå søøøøt" og så blir det enda et lite plagg i samlingen. :p Gutten skal ikke mangle klær iallfall, og vi må nok bytte klær hver dag uansett om de blir skitne så alt blir brukt. :)

Har en god del i 56 , i 50 har jeg to bodyer og ei sparkebukse. Snuppa jeg fikk sist var jo 52 cm så fikk ikke brukt 50 mer enn to uker tror jeg. Så blir mageboeren veldig lita får pappaen ut å kjøpe litt i 50 :-)

Back
Topp