Klær ;)

Har kanskje kjøpt/fått 10-12 bodyer og 7-8 bukser.. Har kjøpt etter shorts nå finværet kom.. Men de blir sikkert ikke brukt så mye.. Ser for meg at body uten noe mer er fint.. vi får kjøpe etter hvert om noe trengs :)

Har sikkert bare 5-6 bodyer og like mange bukser/strømpebukser. N3-4 pysjamaser. Regner med vi får noe i gave, og handler bare mer dersom det blir behov :)

Vi har nok alt for mye, men det er så individuelt :-/ visse babyer bruker det kanskje bare en uke mens andre flere uker! Greit å ha litt, men kanskje bedre å kjøpe inn mer om behovet viser seg?

Kjøpte sånn bruktpakke med mange klær i den str. Til storebror hadde me kanskhe 4 bodyer, og det var veldig lite syns eg.

Ca 11 bodyer og 6-7 bukser og noen strømpiser. Terminen er i slutten av juli, så har ikke kjøpt noe sommerklær.

Har ingenting i mindre str, siden de to forrige var over 4kg og lange, så regner ikke med det er en liten pjokk som kommer nå:-)

Har vel mellom 10-20 bodyer, 2 strømpebukser, 3-4 bukser, 10 pysjamaser, mange par med sokker.
Ingen gensere :p

Har dere ingenting i størrelse 50? Det blir kanskje lite veldig fort, spesielt om barnet er fullbårent, som det blir nå (er i uke 39). Jeg har også kjøpt brukt-pakker billig, i både 50 og 56. Kan bare gi videre det jeg merker vi ikke behøver (evt. spare noe av det til nestemann...).

Har dere ingenting i størrelse 50? Det blir kanskje lite veldig fort, spesielt om barnet er fullbårent, som det blir nå (er i uke 39). Jeg har også kjøpt brukt-pakker billig, i både 50 og 56. Kan bare gi videre det jeg merker vi ikke behøver (evt. spare noe av det til nestemann...).

Jeg har 5-6 bodyer i str. 50. Og noen bukser og sånt. Par-tre pysjer.
Siden frøkna kommer litt før termin, tenker jeg at hun kanskje kommer til å passe str. 50 med tanke på vekta og lengden hun er nå og estimert til å bli.

Orker ikke kjøpe for mye av str 50, bare en basismengde. Handler bare litt mer om behovet melder seg. Sender bare samboer på butikkene da :) noen bruker jo nesten ikke 50, men går fort over til 56. Mens andre trenger 50 lengre :)

Etter erfaring sist gang der vi ikke hadde kjøpt inn noe i str 50, så har jeg nå kjøpt inn 4 body og noen bukser. Sist gang måtte vi hastelåne hos ei venninde pga vi hadde kun klær i str 56, men de svømte han i Brukte ca str 50 i 2 uker (Han kom til termin)

Back
Topp