Klær

Fruktplukker

:)
Desemberglede 2015
Januarlykke 2016
Jeg begynner å få problemer med buksene mine. Utrolig irriterende. Har en som jeg helt fint får på meg, de andre deler magen min i to. Utrolig ulekkert.. Flere som merker at klærne begynner å bli trange?

Får ikke igjen noen av buksene mine, og har ikke fått igjen de på flere uker! Så her har jeg begynt me mammabukser gitt

Får ikke igjen buksene mine jeg heller,i går måtte jeg gå til innkjøp av mammabukser;)

Merker at knappen på buksa er best åpen allerede ja! Har jo ikke fått noe gravidmage akkurat, men er veldig oppblåst og "full" i magen til tider. Føler ikke jeg trenger mammabukser enda heldigvis, da hadde alle på jobb fått vite det siden vi skifter i store garderober! :p

Har samme problem. Har et par bukser som har vært to størrelse stor og de kan jeg bruke. Til nå har jeg mest brukt kjoler som ikke er tett sittende. Men tenker at det er på tide å kjøpe nye klær.

Ha en som er duger, men alle andre bukser går ikke igjen.. Får de igjen med makt men er jo verken behagelig eller særlig vakkert :( Så må ble ut på shopping... Synes magen kom fryktelig fort denne gangen, men er jo nr 3 :):)

Har slitt lenge med buksene gitt... Har kjøpt 1 mammabukse og bruker litt store tights og kjoler:-) Samt joggebukser.. Vil vente med å kjøpe mer mammatøy.

Jepp, bruker mammabukser ;-)

Back
Topp