Hvis det ble ødelagt? Nei hun sa ikke noe om det. Men hun sa at vi bare måtte være forsiktig og vaske det på riktig program så gikk det fint(?)Måtte du betale for det da??![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvis det ble ødelagt? Nei hun sa ikke noe om det. Men hun sa at vi bare måtte være forsiktig og vaske det på riktig program så gikk det fint(?)Måtte du betale for det da??![]()
Hvis det ble ødelagt? Nei hun sa ikke noe om det. Men hun sa at vi bare måtte være forsiktig og vaske det på riktig program så gikk det fint(?)
JuppHehe!! Omg...
Jupp![]()
Nei det er helt santIkke alle som skjønner at merkeklær ikke nødvendigvis er kvalitetsklær. Men men...
Nei det er helt santhun er mer opptatt av sitt image
![]()
Klart detViktig med image![]()
Babyen må selvfølgelig matche
![]()
NeiEr jeg rar... som aldri tenker på image?![]()
![]()
![]()
Samme her! Har fått rød og sår hud på haka siden den alltid er fuktigMin fikk ikke tenner før 7 mnd men sikla fra ho var 2 mnd![]()
Samme her! Har fått rød og sår hud på haka siden den alltid er fuktig![]()
Jeg fikk tips om å smøre på sinksalve. Har gjort det to dager nå, så får se om der hjelper.Sånn har vesla her fått på brystet (ja ho sikler ekstremt mye!!). Rød, tørr og sår hud![]()
Jeg fikk tips om å smøre på sinksalve. Har gjort det to dager nå, så får se om der hjelper.