klær

renagro

Elsker forumet
Hvor mange uker er babyen deres og hvilken størelse bruker dere i klær? Elias blir 9 på tirsdag og Vi har akkurat begynt å bruke 62[:D] D er så gøy får d er den størelsen vi har mest og de tøffeste klærne i[;)][8D]

charlene er 10 uker,født 1 april og vi bruker 56.noe i 62 men det er litt stort. hun ble født 3 uker for tildlig da..[:D]

ORIGINAL: luckycam

charlene er 10 uker,født 1 april og vi bruker 56.noe i 62 men det er litt stort. hun ble født 3 uker for tildlig da..[:D]

Ok vet du hvor tung hun er nå da?

Bruker alt fra 56 til 68 her. Størrelser er rare [8|]
Veide 4480 gram forrige mandag. [:)]

Oliver er 2 mnd, bruker ennå 50 og 56, men ser at bodyene i 50 begynner å bli små nå[:D] så da nærmer det seg at man snart kan ta i bruk klærne i 62...og gleder meg sånn...har nemlig så mye tøft i den str[:D]

Her bruker vi alt fra 50-62. Størrelsen er er litt rare ja..62 er ennå litt stort

mathias bruker str 62. han er 8 uker på onsdag. enkelte av bodyane begynner faktisk å bli litt trang!!!:) men veldi forskjellig str fra butikk tik butikk:)

Mie ble 2 mnd igår, hun bruker 62, kan bruke noe i 68. Stor jente ja[:D]

Mie er 5930g og 60cm lang

Veide Melinda på fredag og da var hun 4840gr og 56,5cm. Bruker mest 56, men alle sommerklærne er i str 62. Og siden det er nå sommer i Bergen, så bruker vi 62[:D] Og hun var 9 uker igår

Jenta vår er 6 uker. 60 cm lang og 5070 gram. Str 62 passer best. 56 blir for kort i ryggen og 68 er lang i ermene( men går bra når de brettes opp). hm...temmelig missvisende at str 68  er beregna for barn som er 4-6 mnd gml synes jeg! Flaut mes snille besøkende som egentlig har kjøpt rett størrelse, men som allerede er for små.

Markus er 8 uker og 4 dager.. Har nettop begynnt å bruke str 62 nå... men de er litt romsligere.. noe i 56 passer ennå, men har så mye klær i 62 som jeg må rekke å bruke[:D]

Aleksander er 10 uker, vi bruker enda 56.
Men er nok ikke så lenge til vi må opp et hakk...

Sondre er 6 uker og 4 dager. Noe av tøyet i 56 begynner å bli litt lite så vi har begynt såvidt på 62 nå.
Var på 6 ukers kontroll idag og han er nå 5515g tung og 58,5 cm lang.[:)]

ORIGINAL: Moncabang

Markus er 8 uker og 4 dager.. Har nettop begynnt å bruke str 62 nå... men de er litt romsligere.. noe i 56 passer ennå, men har så mye klær i 62 som jeg må rekke å bruke[:D]

kan vel bare signere denne [:D] Daniel er 8 uker i dag da

Emil bruker litt i 56 og litt 62. 56 er så vidt passe, men har så mye tøft i 62 at vi har så smått begynt å bruke det[:)]

Vi bruker str 56 til Sofie. Nå er hun 5 1/2 uke gammel. Og det er i H&M klær stort sett.

[:)][:)][:)][:)]

Oda bruker mye str 56 enda, men har begynt å bruke 62 mer og mer. Og ho er stor, var 5500 gr på 6 ukerskontrollen, og det er 4 uker siden. Men som flere her sier, størrelsene er rare!! (som for oss voksne egentlig). Og vi har tørketrommel også, og mange klær blir mindre av å bruke den...

her bruker vi 68. sigurd veier 7 kg og er 64 cm:)

Nå veier hun 5120[:D]

Heidi er 12 uker og bruker str. 62 [:)]

Back
Topp