Klær

Missy

Glad i forumet
Hva kler dere deres lille søte i?:)

Her går det i ull, ull er gull i min mening:) er opptatt av at det skal være behagelig, så passer på at buksestrikken ikke strammer og at han kan bevege seg i klærne! Har faktisk klippet opp buksestrikken på en del bukser:p elsker nøstebarn sine bukser:) jeg liker duse farger på han, går mye i lyseblå, & naturhvit:)

Jeg er ikke så glad i "harde" farger (ala knallfarger), " stive" klær ala dongeri nå når han er så liten. Er heller ikke så glad i mye mønster utenom prikker da:)

Hva liker dere? Hva liker dere ikke?! :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Hva kler dere deres lille søte i?:)

Her går det i ull, ull er gull i min mening:) er opptatt av at det skal være behagelig, så passer på at buksestrikken ikke strammer og at han kan bevege seg i klærne! Har faktisk klippet opp buksestrikken på en del bukser:p elsker nøstebarn sine bukser:) jeg liker duse farger på han, går mye i lyseblå, & naturhvit:)

Jeg er ikke så glad i "harde" farger (ala knallfarger), " stive" klær ala dongeri nå når han er så liten. Er heller ikke så glad i mye mønster utenom prikker da:)

Hva liker dere? Hva liker dere ikke?! :)


Sent from my iPhone using BV Forum

Ull er gull ja! Men han er så varmblodig (arva nok det etter meg), at han ikke kan ha det på seg når det er så ¨varmt¨ ute nå. Han svetter i hjel om bare han har på seg en ullbody liksom (men han er også VELDIG aktiv, så blir sikkert litt ekstra svett når han har på seg ull).

Jeg er åpen for det meste av farger, men bruker mest blått/grått :) er enig med deg ang stive dongeribukser, er ikke så ¨fan¨ av de heller. Også disse t-shortene/genserne, da dei bare sklir opp hele tida..Irritasjonsmoment for meg ihvertfall.

Jeg har fått så utrolig mye klær fra bekjente, venner og familie (de kjøper å kjøper), at jeg nesten ikke har kjøpt noe klær sjøl.. Han får jo ikke brukt opp alt engang :p Men bra de vet hva jeg liker da!
Også MÅ jo jeg bare kjøpe noe om jeg synes det er helt ¨adorable¨ :D
 
Jeg er også ullfrik. Nøstebarn og mye hjemmestrikka ♥ Da blir han ikke våt og klam. Men han er nok varmblodig, så kan fort bli for hett i vogna, Voksiposen brukes bare når det er under 5 grader her.
Min kler lys blå, marineblå og lyse/kalde farger best fordi han er lys i hud og hår, og lyseblå øyne. Men bruker all slags klær, egentlig. Liker striper :)
Jeg liker mønster også, men noen blir for skrikende på en liten baby.
 
Ja, vi hakke brukt voksi posen vår vi:) det blir for varmt, men vi har en annen litt tynnere pose og ulltepper, evt dyne, når det blir kaldt! Men nå er det sol og deilig temperatur i Bergen, så han har ullklær og et tynt ullpledd oppå:) spørs om solen steker el ei, og om det er vind. Synes det er så vanskelig å kle han nå!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Hva kler dere deres lille søte i?:)

Her går det i ull, ull er gull i min mening:) er opptatt av at det skal være behagelig, så passer på at buksestrikken ikke strammer og at han kan bevege seg i klærne! Har faktisk klippet opp buksestrikken på en del bukser:p elsker nøstebarn sine bukser:) jeg liker duse farger på han, går mye i lyseblå, & naturhvit:)

Jeg er ikke så glad i "harde" farger (ala knallfarger), " stive" klær ala dongeri nå når han er så liten. Er heller ikke så glad i mye mønster utenom prikker da:)

Hva liker dere? Hva liker dere ikke?! :)


Sent from my iPhone using BV Forum
Det samme som deg, ser jeg:) Elsker ull, og myyyke klær. Mye Nøstebarn og Nameit. Naturhvitt/beige, brunt og lyseblått. Minst mulig fjas på klærne, det gjelder også for eldstemann. Noe som begynner å bli vanskelig for han er nå tre år og rimelig kravstor i klesveien. Men jeg er litt allergisk mot angry birds, cars, spiderman osv og svææære logoer og greier på klærne. Vi går all inn på sokker og pysjer, så prøver jeg å holde det litt nede ellers:)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Det samme som deg, ser jeg:) Elsker ull, og myyyke klær. Mye Nøstebarn og Nameit. Naturhvitt/beige, brunt og lyseblått. Minst mulig fjas på klærne, det gjelder også for eldstemann. Noe som begynner å bli vanskelig for han er nå tre år og rimelig kravstor i klesveien. Men jeg er litt allergisk mot angry birds, cars, spiderman osv og svææære logoer og greier på klærne. Vi går all inn på sokker og pysjer, så prøver jeg å holde det litt nede ellers:)

haha, har samme allergi;)


Sent from my iPhone using BV Forum



Sent from my iPhone using BV Forum
 
Det er lite ull her i gården gitt, ikke fordi jeg ikke liker ull eller noe sånt, men pjokken blir søkksvett av det. La han i voksiposen i vinter med bare ullundertøy og han var helt våt i nakken når jeg tok han opp (har voksi city).

Jeg er nok stikk motsatt av flere her, syns duse farger er ok til en viss grad, men for mye blir for sukkersøtt og gir meg brekninger omtrent ;)
Jeg liker tøffe klær til ungene, det gjelder både minsten og de to store (nesten 12 år og 10 år).

Jeg syns heller ikke noe om at ungene bare går i body og strømpis hele tiden, greit nok hjemme (selv om vi bruker mest body og joggebukse.. de fra Kappahl er knall), men er vi ute blant folk så kler vi på bukse og genser!
 
Hihi :) det du får "brekninger" av elsker jeg! Hihi, godt vi er ulike, det som gjør det spennende:)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
I vinter gikk de mest i ull, men det er alt for varmt nå :)
Er glad i hvitt jeg, så vesla har mye av det, elsker newbie fra kappahl. Så mye fint og til en overkommelig pris, syns det er bortkastet og bruke mye penger på klær som bare passer 1 mnd.
 
Back
Topp