Klær??

Dina_

Elsker forumet
Hva har dere på babyene deres når dere skal ut i denne deilige varmen? Her er det allerede 24,5grader

Når det er så varmt så har hun på seg kjole og lue.
Og i vogna er det jo sååååå varmt. Deilig for de også og ikke ha på for mye klær [:)]

Nora har bare på seg en body idag.. er kokvarm stakkar.. i vogna har hu bare et pledd over seg.. men er jammen ikke lett å vite hva som er for my å hva som er for lite klær synes jeg...[&:]

sigurd har kortarmet body og sol hatt

ORIGINAL: Evita1987

I denne varmen så har han på seg body,tynn bomulls bukse og tynn lue. Har dyne og helseteppe i vogna[:)]

Samme her[:)]

Melinda ha hatt å seg body og kjole de 2 siste dagene. Nydelig vær[:)][:)][:)]

Hadde på langarmet body, bukse, sokker, jakke og lue under dyna og jeg skjønte jo at det var alt for mye da hu var helt klam når jeg tok henne opp..

Synes det er kjempe vanskelig å vite hva jeg skal ta på henne.. [8D]

Synes også det er kjempevanskelig å vite hvor mye vi skal kle på henne. Ho er nemlig veldig varm av seg, og blir varm og klam av ingenting. Så nå når det er så varmt har jeg nesten ingenting på henne, body, solhatt, sokker og et teppe om det trekker. Føler meg ofte som den dårlige mora som har så lite klær på henne, og ofte ikke dyne når vi er ute. Men ho er jo så varm...

Back
Topp