Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Hvilke klær bruker dere nå?
Her går det mye i joggebukser. Mammabuksene er ennå litt store så føler ikke de sitter så godt.
Men er vanskelig nå når jeg trenger lettere klær. Finner ingen fine kapribukser som jeg kan gå med. Kan jo ikke bare gå med kjoler.
Jeg kjøpte meg chinoser og shortser idag! Mine vanlige bukser klarer jeg ikke lukke, men bruker vanlige topper og overdeler!
Ellers bruker jeg de basic skjørtene fra HM, de som ser ut som tubetopper, men en t-skjorte/singlet til og "stæsjer" opp med et statementsmykke!
Her går det i masse joggebukser stort sett, eller mammabukser eller tights under kjole/stor genser
Jeg syns ikke capribukser er noe fint, så her er det shorts/kjoler/skjørt hvis det er finvær
Jeg kan ikke gå med joggebukser på jobb. Så her går det mest i kjoler og skjørt. figurnære tubeskjørt i stretchy stoff som man kan trekke oppover magen gleder meg til ferie, da skal jeg trekke på meg jumpsuits!
Her går det i mammabukse, shorts (joggebukse når jeg er hjemme),tights og litt kjole..
Går i mine vanlige topper og gensere
Nå har magen blitt ganske stor,så mine vanlige bukser kan jeg bare glemme å få på
Går en del i mine vanlige bukser enda. Gravidbuksene er noe store enda. Har kun en tights jeg kan bruke, som faktisk passer. Hender jeg tar på meg gravid-jeans, men må ha belte, og magedelen glir ned