Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Har fått så mye at jeg ser jeg har altfor mye av alt.... Litt ull også. Og så har jeg jo kjøpt litt nytt også for å ha noe helt fresht
Men hva man trenger?? Kommer vel sikkert veldig an på gulpefaktor og sånt? Men sånn 6-8 av strømpebukser og bodyer iallfall? Eller mer? Trenger vel mindre av gensere, bukser, dresser og sånt.
Husker jeg med vesla brukte en del strømpebukser og bodyer.. hu gulpa fælt å dreit til nakken til tider så litt greit med skift... men son "vanlige" klær kjøper jeg nok i str 68 bare et par småting i di mindre str..
Har kjøpt ull fra strørrelse fra størrelse 62.
Har vel en fire-fem bodyer og strømpebukser i str.56.. butikkene er heldigvis åpen etter jeg har født også
Jeg har kjøpt alt for mye klær i str 50! Dette er vår siste så jeg har ikke klart og la være og kjøpe om jeg har sett noe jeg virkelig liker. Tenkt at ja, denne blir fin de første ukene! De vokser jo så fort at det er vel ikke lenge hun har klærne før jeg må legge de bort. Men jeg har gitt beskjed til familien at de ikke må kjøpe i str 50 og heller kjøpe 56/62 Er jo så koselig og kjøpe babytøy synes jeg! Blir så glad av det!
Jeg har kjøpt alt for mye klær i str 50! Dette er vår siste så jeg har ikke klart og la være og kjøpe om jeg har sett noe jeg virkelig liker. Tenkt at ja, denne blir fin de første ukene! De vokser jo så fort at det er vel ikke lenge hun har klærne før jeg må legge de bort. Men jeg har gitt beskjed til familien at de ikke må kjøpe i str 50 og heller kjøpe 56/62 Er jo så koselig og kjøpe babytøy synes jeg! Blir så glad av det!