Klær

Gutt2012/spire 2015

Elsker forumet
Junibarna 2015
Hvilke klesstørrelse bruker deres barn nå?
Vi er oppe i 74, hoppet liksom litt over 68.. hehe.. 

Et spørsmål til, nå som høsten snart kommer, skal dere skaffe hel høst-dress eller jakker til de små? Vet ikke helt hva som er vanlig  ... 
 
Vi bruker enda noen klær i 68, men det går mest i størrelse 74 nå.

vedr jakke vs dress så kanskje det blir begge deler her... Beroende på hva slags vær det er og hvilken type aktivitet vi skal på ...
 
Bruker mye 80 på lille frøkna. Noe av 74 passer fortsatt, men er litt snaut.. Kjipt da jeg har kjøpt inn litt søtt juletøy som hun skulle ha da vi er hos svigers i vinter i 80. Det passer jo NÅ. Åneeei, enda mer shopping på ho mor ;) 
 
Her bruker vi 74 og noe i 80, synes det er så forskjell på størrelsene, noe kan vi bruke lenge enda i 74 mens noe i 80 er nesten for lite:p

Føler også at vi hoppet over str 68:p
 
Her bruker vi 74 og noe i 80, synes det er så forskjell på størrelsene, noe kan vi bruke lenge enda i 74 mens noe i 80 er nesten for lite:p

Føler også at vi hoppet over str 68:p
 
Her bruker vi 74 og noe i 80, synes det er så forskjell på størrelsene, noe kan vi bruke lenge enda i 74 mens noe i 80 er nesten for lite:p

Føler også at vi hoppet over str 68:p
 
Her bruker vi 74 og noe i 80, synes det er så forskjell på størrelsene, noe kan vi bruke lenge enda i 74 mens noe i 80 er nesten for lite:p

Føler også at vi hoppet over str 68:p
 
Her bruker hun for det meste 68, noe i 74 passer, men det meste er for stort.

Jeg liker i grunn hele dresser best, men har fått en jakke i gave, så da blir det nok begge deler med andre ord. Har ikke kjøpt noe høstklær enda i grunn, vi skal til syden i hele september, så føler at det fortsatt er lenge til høst. 
 
Vi bruker også str 74 :D
Her på vår lokale BarnasHus så har de salg på utedresser, så jeg fikk tak i en Reflex vind-dress til 199,- Så kan jeg bare kle henne med fleece og div under :)
 
Her bruker vi både 68 og 74, og også noe i 80 som jeg har tatt frem fra storesøster :) Det er jo nå vi må bruke sommerklærne :)

Ang. dress blir det nok hele dresser i vogna, men blir nok også bruk av jakke og teppe i bilsetet :)
 
Det går mest i 68 og litt i 74 . Jeg har og tenkt på det samme som deg. Hva skal jeg kle han i? Har noen jakker i strikk. Tenker at han blir god og varm i en pose i vognen og en god jakke :)
 
Vi bruker 62 og 68. Vi kommer nok til å ha både dress og jakke.
 
har brukt str 80 en god stund. går for reima høst/vår dress her.
 
Her bruker vi også 80 :)
 
Akkurat att frem 74, men har en del 68 igjen i skuffa.. 

Blir nok en jakke og dress til høsten, da jeg har etter storebror. Vet ikke hva annet jeg har enda, så får se (storebror brukte tydeligvis størrelsene litt tidlig, for alt i 74 er SHORTS og TSKJORTER!! Funker fint denne sensommeren/høsten igrunn)
 
Her bruker snuppa str 80, gjort det et par uker nå. Lange fine jenta mi ;-D

Er så usikker på åssen yttertøy man skal gå for, så tenker det blir å prøve begge deler ... Hvilke dresser er det som er best der ute da tro?
 
68 og noe 74. :)
 
Back
Topp