Klær

*LC*

Gift med forumet
Har du handlet mye gravidtøy og hva?

Her har jeg kjøpt 3 topper og 3 bukser på H&M. I tillegg arvet noen bukser av ei venninne.

Liker ikke handle gravidtøy, for føler at det er så bortkasta. Men så vil man jo se grei ut også da, så litt tøy må man jo ha. Synes det er så mye fint i butikkene nå av vanlig tøy, så mye fine farger og mønster. Nesten så jeg har lyst til å kjøpe til neste vår/sommer:). Typisk at man skal finne så mye fint, når det ikke passer.

er alt for mye fint. vær sommer jeg er gravid så er det masse fint.og når jeg ikke er gravid er det mye stygt.

jeg har kjøpt 3 bukser og 3 topper. og en genser. må nok ha mere mener så kjedelig og kjøpe

Har to bukser fra forrige svangerskap, og kjøpte meg en tights nylig. Bruker ellers litt lange singletter og tunikaer

Jeg bruker tights og lange singletter, har mange tunikaer/kjoler. Funker veldig bra for meg! Spent på hvordan det blir til sommeren :)

har masse gravid klær fra forrige gang, kommer kanskje til å kjøpe meg noen nye  topper,  men topper trenger ikke være gravid topper, så lenge du sørger for at de er litt lange, slik at de dekker magen når den vokser ;)

Jeg har ikke handlet noe enda. Bruker mitt eget fortsatt.. Bare føler meg litt småfeit rundt magen gitt :P Da er det mye finere med bukser som ikke starmmer så fælt, men heller former.. Så må nok snart handle løsere bukser ihvertfall :)

Har handlet to bukser på Hm :)

Har ikke handlet noe enda jeg :) Har to favorittdongeri, og disse går enda på og sitter som støpt selv om knappen må være oppe ;) Ellers er det baggybukse som duger :) Så da krysser jeg fingrene for at varmen kommer krypende nordover snart istedet slik at jeg kan begynne å gå i tights :) Når jeg bare slasker/ ikke gidder å gå i dongeri, så er det joggis for alle penga ;) hehe 
Topper har jeg en del av som forhåpentligvis passer når jeg skal pynte meg fremover ;) 

Ikke kjøpt noe enda. Merker at det strammer litt mer i livet, men ingen problemer med å bruke klærne mine ennå en stund tror jeg :)

Jeg synes ikke det er bortkasta å kjøpe gravideklær. har pakka bort så godt som hele den gamle garderoben og fylt på med gravidebukser, topper osv. Har vært heldig å få masse klær etter søstra mi også :-) jeg synes det er veldig viktig å føle meg vel og fin selv om kroppen vokser, og det er jo ikke bare i de neste 5 månedene de blir brukt, forventer ikke å bli en sylfide umiddelbart etter fødsel så de blir nok brukt mye de klærne i tida etter at kjeften er født! åsså synes jeg det ser mye penere ut når magen blir forma til en rund ball av gravidebuksene i stedet for "delt på midten" av for trange bukser og tightser ;-)

Har kjøpt noen helt herlige bukser på hm, skal si de anbefales altså:-) ellers synes jeg hm sin mammaavd har kommet seg enormt siden sist jeg var gravd, for to år siden hadde de ikke mye.

Camomille skrev:
Jeg har ikke handlet noe enda. Bruker mitt eget fortsatt.. Bare føler meg litt småfeit rundt magen gitt :P Da er det mye finere med bukser som ikke starmmer så fælt, men heller former.. Så må nok snart handle løsere bukser ihvertfall :)

Har kjøpt et par bukser! :) Toppene mine kan jeg fortsatt bruke! :)

har kjøpt ei bukse på HM og ei på mamalicious.. Og har ei svart fin bukse fra kappahl fra sist jeg var gravid. Gravid topper skal jeg IKKE kjøpe meg, synes de er stygge rett og slett. Rustrøde og blomstrete..  usja.. 
Kjøper heller vero moda eller only, og lange topper i eventuelt en størrelse større..

Har bestilt meg to gravid kjoler på ebay da, men vet ikke om de er fine da..   Så vi får se..   

~Gravidigjen~ skrev:
har kjøpt ei bukse på HM og ei på mamalicious.. Og har ei svart fin bukse fra kappahl fra sist jeg var gravid. Gravid topper skal jeg IKKE kjøpe meg, synes de er stygge rett og slett. Rustrøde og blomstrete..  usja.. 
Kjøper heller vero moda eller only, og lange topper i eventuelt en størrelse større..

Har bestilt meg to gravid kjoler på ebay da, men vet ikke om de er fine da..   Så vi får se..   

Nå lo jeg godt... skjønner så godt hva du mener. Jeg har kjøpt 3 veldig enkle topper. 2  like topper i forskjellige farger (mørk blå og sort) - de er ensfarget med blondestoff øverst. Den siste er sort og hvit. Trenger ikke se ut som en blomstereng heller he he..

Back
Topp