Klær!!

*Kolibri*

Forumet er livet
først ble mammabuksene mine for små..nå er jammen trusene mine for små og[:@][:@] selv de som jeg kjøpte til svangerskapet som er større enn de gamle[&:]
Dritt! hva skal jeg ha på meg nå liksom? er jo dritvondt med små/trange klær når kynnerne herjer om kvelden[&o]

Kanskje samboern din setter pris på at du går uten truse? [:D][:D] jeg har kun på nattbukse og en utslitt topp når jeg koser meg på kvelden.....

Begynner å bli smått her også,rimelig kjipt. Har ikke stort å velge i om dagen gitt[&:]

Been there done that! Kjøpte masse undertøy i M, nå klarer jeg kun å gå i L. [8D] Blitt rene blubberauen. Og en av mammabuksene mine er allerede for liten og har vært det lenge. Tenker den kommer til sin gunst når pjokken er ute.

hehe så vi er flere ja..syns det er spesielt slitsomt om kvelden..så jeg få vel bare kaste klærne hver kveld da[:D][8D]

Er så heldig at alle mine klær passer jeg. Har faktisk måtte stramme inn stikken i buksen så jeg ikke mister dem, selv om magen vokser[:)]

ORIGINAL: kolibri

hehe så vi er flere ja..syns det er spesielt slitsomt om kvelden..så jeg få vel bare kaste klærne hver kveld da[:D][8D]

hihi  [;)]

Jeg var jo så "heldig" at jeg var skikkelig feit for 1,5 år side så truser går greit. Værre er det med bh'er. For ikke snakke om bukser. Har ikke en bukse som er god å ha på meg.
Hjemme går jeg i heldress. Det ser helt jævelig ut, men er jo bare hjemme. Erik kaller meg for mumimamma. Har blitt hønndiger.

bh'er ja..de har jeg ikke på meg lenger..går i ammetopp hvis jeg må[>:]

la meg få tilbake kroppen min snart!!!

Back
Topp