klær,utstyr osv?

mariolau

Forelsket i forumet
hei:) er det noen som har begynt å finne frem saker til babyen? 
er 26 uker å har en følelse at det er så tidlig, vi har det meste fra storebror nede i en bod, men er jo jævla mye for å si det slik. har dere begynt?

Med førstemann kjøpte jeg klær etter jeg så den positive testen :P DET er tidlig det :P

I dag kjøpte jeg det aller første til lillemann, kluter, gardiner og koseteppe - jeg er 28+1 i dag :)

Vi flytter inn i nytt hus om 13 dager, så da blir det innredning av barnerommene, så da blir det nok til at jeg kikker litt ekstra etter nye ting :)
Ellers så har vi jo det meste fra storebror :)

Hadde ikke begynt med noe før påske. Men i påsken har vi malt vuggen og det nye rommet til storebror. Jeg har ryddet plass til babyklær etter storebror og prøvd og få oversikt over hva vi har.

Skal kjøpe 
vippestol, brystpumpe og babycall men det venter jeg med til nærmer. Er ikke så stresset denne gangen, vet at butikken er åpen når han har kommet ut. 

okey da er det ikke bare jeg, skal å kjøpe en vugge som jeg skal ha på stua, hadde ikke det sist, så det blir litt kos å få ting i hus. :)

kjøpte noen plagg når jeg var i London på shoppingtur nylig, men utover det har det ikke blitt handlet noe ennå. Ei heller har jeg vært på loftet og sett hva vi mangler etter storebror...
Var ikke så mye vi trengte første ukene likevel så signerer "frøspire": butikken er åpen når han kommer ut !

Back
Topp