Klær til våre små

Katala

Betatt av forumet
Frøkna mi begynner å vokse ut av str 86 allerede så har nå måtte ut og handle litt klær i str 92. Men ble litt overrasket..var få butikker som solgte boddyer i str større enn 86.. Her i byen var lindex den eneste som førte dette.
Så når er det egentlig normalt å slutte med boddy...? Synes det er veldig greit så lenge man bruker bleie, men med det tempoet frøkna vokser i så funker jo ikke det...
 
Tror eldste min slutta med body sommeren han slutta med bleie. Da var han nesten 2,5 år.

Men mine barn er ganske små da så hadde ikke noe problem med å finne body til han. Han brukte 92 da han slutta. Tror cubus har større enn 86 også.
 
Ja, det er aberet med såpass lang frøken. Har arvet det meste av tøyet etter yngste jenta til ei vennine. Ho er drøyt ett år eldre og nå har min tatt ho igjen så er slutt på arvet tøy nå.

Var innom cubus og de hadde kun opp til 86. Var på H&M også og de førte boddy i 92, men tok inn veldig lite så var skjelden de hadde inne fikk jeg beskjed om.
 
Her i byen har både Cubus og HM bodyer i str. 92. Men du finner sikkert noen nettbutikker med bodyer i den str. Har du sjekket Ellos f. eks? Name it?

Vi har endel etter storesøster, og mener vi har bodyer i opptil str. 98 der :)
 
Så kjipt de ikke tar inn likt i cubus og H&M butikkene... Name it har vi ikke i området her. Men internett er jo et godt råd! :) Får ta en titt :)
 
her driver han og vokser ut av str 92 så vi må over på str 98. har funnet svært få bodyer i str 92 og 98.
 
Lillegutt vokser ikke særlig mye på lengden for tiden. Han har akkurat sluttet å bruke stl 74! :)
 
Oi, så store de er. Jenta mi bruker 74 og ser ikke for meg å bytte til 80 på en stund. Hu er 8,2 kg. Får jo høre at hu er lita, men er hu så lita da? :eek:
 
Oi, så store de er. Jenta mi bruker 74 og ser ikke for meg å bytte til 80 på en stund. Hu er 8,2 kg. Får jo høre at hu er lita, men er hu så lita da? :eek:

Så lenge ho følger sin kurve fint, er det ikke noe å tenke på. Noen dra snittet opp (som min) og noen drar det ned :)

Har jo noe å si hvor store de er fra fødselen. Jeg fikk en stor småblubben frøken som jeg fint kunne bruke str 56 på! Nå er ho ei lang, men en del slankere frøken. Som vokser for fort synes lommeboka mi....
 
Så lenge ho følger sin kurve fint, er det ikke noe å tenke på. Noen dra snittet opp (som min) og noen drar det ned :)

Har jo noe å si hvor store de er fra fødselen. Jeg fikk en stor småblubben frøken som jeg fint kunne bruke str 56 på! Nå er ho ei lang, men en del slankere frøken. Som vokser for fort synes lommeboka mi....


Hu har faktisk kommet seg opp på den nest nederste kurven. Lå utenfor skjemaet før. Hu er frisk og rask så er ikke noe bekymra, syns bare hu hørtes veldig lita ut i forhold til resten. Eneste vi sliter litt med er bilstol. Storebror sin gamle er fra 9 kg, men hu er jo alt for lita for den. Om et par mndr kanskje =)
 
Vi bruker str. 74 og 80. Jeg syns bodyer er veldig greit også. Mener jeg brukte det på storebror til han var sånn 2,5 år hvertfall. Men han var så liten, sånn jeg kan huske det er det ikke så mye av det fra str 92.
 
Back
Topp