Klær til tur

Kakedeig

Forumet er livet
Septembermødre <3
Sommerfuglene
Til nå har det bare vært såvidt korte turer ute fordi jeg har vært syk.

Nå er det begynt å bli kjølig, og ulldress blir brukt flittig. Men så tenker jeg, hva bruker man i halsen? Har kjøpt en balaklava i ull, men den er jo så tynn. Synes at halsen blir så lite beskyttet. Hva bruker dere?
 
En hals i ull når det er nødvendig :) Har en god en fra Janus..
 
Jeg bruker balakava. Tenker det er nok, men du kan sikker bruke en tykkere hals også. Lille lam har noen veldig fine, men så klart dyre da.
Jeg tenker å bruke balakava og en tykkere lue oppå når det blir kaldere. Men får se hvor kaldt det faktisk blir.
 
En hals i ull når det er nødvendig :) Har en god en fra Janus..
Jeg bruker balakava. Tenker det er nok, men du kan sikker bruke en tykkere hals også. Lille lam har noen veldig fine, men så klart dyre da.
Jeg tenker å bruke balakava og en tykkere lue oppå når det blir kaldere. Men får se hvor kaldt det faktisk blir.


Takk for svar :)
Da må jeg se etter sånn hals. Tenker den balaklavaen er nok akkurat nå, men når det begynner å bli kaldere trenger hun vel litt mer i halsen. Spes hvis vi skal ut og trille i 4-5 minusgrader.
 
Passer den til en baby på 3-4 uker?

Tja, den er nok i største laget, men om babyen ikke synes det er ekkelt med noe rundt halsen går det nok :) Men er babyen så liten holder det gjerne med en tykk balaklava?
 
Jeg brukte kivat lue i ull,en sånn her frem til hanvar 4år.

8072-4-211-17-145.jpg
 
Hvilken butikk? Er en sånn lignende jeg har men den er ganske tynn.
 
Back
Topp