Klær til Lucia

metro

Elsker forumet
Fikk beskjed av barnehagen å ha på barna hvit skjorte Luciadagen. Lurer på om vi må kjøpe hvit skjorte til dette eller kan bruke en hvit body? Eller kjøpe egen Lucia-drakt kanskje?
Hva skal dere gjøre?

Bare de er hvitkledde er det det samme hva de har på seg [:)] Hvit body og strømpebukse funker bra mener jo jeg [:)]
Er jo ikke sikkert alle kan bare gå å kjøpe en skjorte for en anledning.. Jeg hadde ikke gjort det ihvertfall. Body/genser og strømpebukse hadde jeg gått for [:)]

Takk for svar[:)] Satser på hvit body og juleglitter da, de minste skal uansett ikke gå i prosesjonen.

ORIGINAL: thejohan

Jeg har sett mange barn komme i pappaen sin t-skjorte! Syns det er litt søtt! [:)]
Ellers så blir det jo solgt sånne lucia skjorter på Kappahl bl.a
Aner ikke hva vi skal ta på Amanda.. Blir sikkert en body og strømpebukse.

For en lur idè [:D][:D]

Husker da Tuva gikk i bhg da hadde hun på seg en stor hvit voksen t-skjorte... de gikk lucia-tog tidlig på morgenen med lys, og hadde den store t-skjorta utenpå dressen[:)]
Runde og gode og varme barn![:)]

Var kjempe stemning!
Gled dere![:)]

ORIGINAL: MamsenTilLucas

Bare de er hvitkledde er det det samme hva de har på seg [:)] Hvit body og strømpebukse funker bra mener jo jeg [:)]
Er jo ikke sikkert alle kan bare gå å kjøpe en skjorte for en anledning.. Jeg hadde ikke gjort det ihvertfall. Body/genser og strømpebukse hadde jeg gått for [:)]

Samme her! De skal jo stæsjes opp med glitter uansett!!!

Back
Topp