Klær til jul

Lene1986

Forumet er livet
Kan mini ha dette på seg på julaften:

ÅÅååhhh MeMini - er sååå fint!!!! [:D][:D] JA sier jeg [:D]

ja helt klart. han blir nok kjempe stilig[:)]

såklart!!![:D] Syns det så kjempe fint ut for en gutt! Hva er vanlig? dress eller?

JEg er nok den eneste i verden som ikke har kjøpt prinsessekjole til jul til min datter[8D]. Men vi er heller ikke særlig for den stilen. PRinsessekjoler ser veldig fint ut på andre barn syns jeg - men min datter bare har ikke personligheten til det føler jeg[8D]

Kjempefint! [:D]

JA! Det var kjempefint!!

Da får vi håpe de har de inne i butikken i haugesund. Vil ikke kjøpe det på nettet. vil helst se det først, siden skinnien min ikke er så stor [8D]

Og der kjøpte jeg og kjolen fra MeMini, som både MissMe sin Anna har og Prinsessen sin Emma [&:][8D][:D][:D]

ORIGINAL: KathMor

Og der kjøpte jeg og kjolen fra MeMini, som både MissMe sin Anna har og Prinsessen sin Emma [&:][8D][:D][:D]
Hehe... Suns det er fantastisk at lageret er sånn ca 10 min unna og butikken er 15 min unna [:D][8D] Håper de snart skal ha lagersalg igjen [8D][:D]

ORIGINAL: Lene1986

Hehe... Suns det er fantastisk at lageret er sånn ca 10 min unna og butikken er 15 min unna [:D][8D] Håper de snart skal ha lagersalg igjen [8D][:D]

Ååå heldiggrisen!!! [:D][:D]

Må si ifra!!![:D][8D]

ORIGINAL: *MissMe*

Må si ifra!!![:D][8D]
Åja [8D] Meld deg inn i gruppa på facebook?? Jeg fikk mail derfra sist når det var [:D]

Back
Topp