Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det skal jeg også ha til min Bare i en fin blåfarge og kyse.
Aww <3 Det var kjempe fint
Mamma har strikket samme til oss blir hvitt, men med rosa bånd og knapperMamma holder på å strikke dette nydelige hentesettet til oss!Vis vedlegget 127868
Fint settVis vedlegget 127860
Dette har vi til hentesett
Mamma stikker jakka i lavendelfarge i st 3 mnd skal ha sokkene også hadde tenkt å ha det om det ble guttVis vedlegget 127860
Dette har vi til hentesett
Mest sannsynlig blir det Newbiesett. Tar ikke "hentesett" så seriøst må jeg si jeg strikker et hentesett, men det er i str 3-6 Mnd
Spennende Det blir nok braMamma har strikke Nøstebarn sitt i grå/beige. Sida vi ikkje veit kjønn, så har ho kjøpt knappa i både blå og rosa - og så syr ho i den rette fargen på sjukehuset
Så fint sett Falt for fargenVis vedlegget 128115 Mamma har strikket dette settet Tenker å bare ha en enkel body og strømpebukse under
Takk Hun valgte fargen selv, og jeg syns den var kjempefin selvSå fint sett Falt for fargen
Jeg har heller ikke et definert hentesett. Mamma strikker et hentesett i 6 mnd, for jeg ønsker å kunne bruke det litt lenger enn 2 uker når det er lagt så mye jobb i detJeg tenker som deg. Akkurat hva baby har på seg i bilen på vei hjem er jeg ikke så opptatt av. Men hjemmestrikk er koselig, det finnes veldig mye fint