Klær til hjemreisen?

Lille2015

Forelsket i forumet
Septemberlykke 2015
Hva skal dere ha på babyen på selveste hjemreisen? Del gjærne bilder da :) Jeg er så usikker på hva jeg vil bruke. Har lett etter et lyseblått sett, men har ikke kommet over det settet enda :/ ser det for meg, men vanskelig å finne.

Mest sannsynlig blir det Newbiesett. Tar ikke "hentesett" så seriøst må jeg si :p jeg strikker et hentesett, men det er i str 3-6 Mnd :)

Jeg tenker som deg. Akkurat hva baby har på seg i bilen på vei hjem er jeg ikke så opptatt av. Men hjemmestrikk er koselig, det finnes veldig mye fint

Mamma har strikke Nøstebarn sitt i grå/beige. Sida vi ikkje veit kjønn, så har ho kjøpt knappa i både blå og rosa - og så syr ho i den rette fargen på sjukehuset :)

Det var STOR stas for kommende farmor å kjøpe hentesettet, så vi går for det ❤️ Ellers tenker jeg å legge over et ullpledd etter oppfordring fra Trygg Trafikk som flere andre her sier.

Jeg tenker som deg. Akkurat hva baby har på seg i bilen på vei hjem er jeg ikke så opptatt av. Men hjemmestrikk er koselig, det finnes veldig mye fint
Jeg har heller ikke et definert hentesett. Mamma strikker et hentesett i 6 mnd, for jeg ønsker å kunne bruke det litt lenger enn 2 uker når det er lagt så mye jobb i det:)
Har sagt til både mamma og Søstern at jeg ikke ønsker de skal bruke masse tid på å strikke flotte ting i de minste str.

Back
Topp