Klær til gutter.

Inlovewiththedream<3

Forelsket i forumet
Var på oul i dag tidlig og jm var ganske sikker på at det er en gutt. Jeg dro på en titterunde for å se utvalget av klær til gutter, og jeg finner ikke et plagg jeg syns er fint. Ikke et eneste ett, hvorfor er det sånn at det ikke finnes fine klær til gutter? Og ikke for å snakke om utvalg av farger. Skjønner at det blir bare klær jeg ikke liker her i huset. Noen som har forslag til fine klær som ikke er snekkerbukse?

Før vi var på oul I forje uke trodde jeg å at jeg skulle få gutt, så kjøpte inn noen få plagg men kikka mye, synes jeg fant mye på lindex og kapphal jeg da. Av boddyer og tøy bukser.

Jeg syns det er så mye mer fint til gutter enn til jenter. Alle jenteklærne skal visst helst være veldig rosa, og det setter en stopper for shoppinga mi :p

Synes det er veldig mye font til gutter! Venter selv en gutt :) men jeg merker veldig fort at det er mye mye større utvalg til jenter! Men sånt så svigersøsteren min som selv ha jente sa - det er mye mer pynte kjoler osv til jente så blir lite eller aldri brukt! De har kjempe mye fint på name it :) der har de mye nøytrale klær også - og en del i hvit :)

Trur ikke du kan ha fått sett så mange plasser, for det finnes masse fine gutteklær i butikkene!:)

Og ihvertfall på nett, man kan jo shoppe seg ihjel hvis man bare vil.:p

Veldig glad i newbieklær til gutten min:) både som baby og nå. Nameit bodyer passer bedre nå, for de til baby var så trange enda han var liten.. ellers har jeg pleid å finne litt her og der:p men veldig enig i at det ofte er større utvalg på jentesidene..

Hva slags klær og farger liker du, da?

Jeg har heller ikke funnet noen må-ha-plagg, men jeg har ikke egentlig lett heller.

Åå jeg ser mange fine plagg til gutter. Har aldri hatt problemer med å finne klær til nevøen min:)

Har kjøpt litt på name it, barnas hus og zara. Med 2 jenter før, er det litt rart å gå forbi rosa og kjola og kjøpe til gutt. Men det blir vel ein vane Glad så lenge eg finn noko som eg lika og ikkje er fult av bila/traktor ect..

Venter gutt og har en gutt. Syns ikke det er noen fine klær i butikkene, de klærne fra newbie syns jeg er bestefar klær som ikke er noe fint :-P Har fått nesten alle de klærne vi har fra str 50/56 - 92 helt gratis, og syns mye av det er finere enn klær jeg finner i butikker i dag (er jo litt gamle klær, fra 1-3 år) :-) Er veldig slik at jeg vil spare og, så vil ikke betale over hundre kroner for en body/bukse eller lignende som jeg egentlig ikke syns er pen, tror aldri jeg har kjøpt klær eller noen ting til full pris :-P ikke en gang vogn, bilstol eller noe :-P

Til dere som ikke syntes det er noe fint i butikkene, så lurer jeg på hvordan "stil" dere liker på babyklær? :P

Syntes det er litt dårlig utvalg,men har da funnet masse fint til guttebabyer :-) får vi en gutt så kan jeg garantere at det ikke kommer noe fargesprakende hippie outfit på den gutten!! ;) men heldigvis er vi alle forskjellige :)

Venter selv en liten gutt. Å jeg har handlet newbie og nameit klær :)

Back
Topp