Klær til gravide - butikker i Oslo?

MissFlite

Glad i forumet
Hvilke butikker i Oslo syntes dere har godt utvalg på gravidklær? Må ta en bytur til uka, og vil gjerne unngå bomturer hvis jeg kan :) kan også kjøre til et senter hvis det er butikker med godt utvalg! :)

Tenker ikke på dyre merkeklær, men helt ok basisplagg som hverdagskjoler, litt halvpynta topper og ok bukser/skjørt, til å gå i på jobb.Hjemme går det uansett i joggebukse og uteliggerstil om dagen, men tenkte å ihvertfall prøve å ikke se ut som en dass på jobb :angelic:

Trenger også noe badetøy og lette sommerkjoler til i sommer, men det er kanskje litt tidlig å finne ennå.

Tar gjerne i mot tips til nettbutikker også, jeg har googlet mens synes ikke jeg finner det helt store.

Jeg fant masse på zalando i fjor. I Oslo vet jeg kun om Svangerskapet på Majorstua i tillegg til HM (som jeg ikke liker så veldig).

HM har gode gravidbukser og fine og gode gravid-topper (t-skjorter liksom). De andre gravidklærne deres er jeg ikke så glad i, men jeg «bor» i buskene, olabuksa på jobb og leggings når jeg er hjemme :)

Ellers er den Svangerskapet-butikken på Majorstua som nevnt over fin.

Vet ikke om noen andre fysiske butikker som selger gravidklær dessverre...

Å jo! Nøstebarn på Sagene (de har jo også nettbutikk) har et fantastisk tubeskjørt i myk og god ull som passer vedlig bra som gravidskjørt og kan brukes til mye annet også :) der får du kjøpt fine babyklær også, så verdt et besøk :)

Men av nettbutikker har både Zalando, Mamalicious og Jollyroom en del gravidklær og ammeklær

Indiska har mange fine kjoler og tunikaer med plass til litt pupp og mage :)

Back
Topp