Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Zalando stort sett . Der finner jeg alltid mye fint og om det mot formodning ikke skulle passe/være slik det så ut på bildene er det enkelt å returnere. Vet hvilken størrelse jeg trenger i både bukser, gensere og topper, så aldri noe problem. Bruker en temmelig standardstørrelse 38/S og dermed er det veldig greit .
Nais, en butikk for str 42-56 eller noe sånt en gammel venninne av mamma som driver butikken. Så får gode priser og klær jeg trives i hun er også veldig ærlig på hva jeg kler og ikke. Noe jeg syns er veldig greit, så jeg ikke går rundt å ser helt sprø ut
I utlandet har jeg funnet finere klær. Ellers mest hm når det gjelder basic. Kjøper så sjeldent og er blitt så kresen, eller så er det det at jeg ikke vet hvordan stil jeg har lenger men handlet litt på bikbok i det siste. Fått inn en del fint der
Har alltid handlet mye på H&M. Men synes mange klær fort blir slitte.. Så jeg har prøvd å utvide horsisonten litt. Veldig fornøyd med gensre fra VeroModa og B-young. Og bukser fra VILA Men er litt for dårlig til å bruke penger på meg selv. Så etter fødselen skal jeg få dratt på en ordentlig shoppingtur
Blæ hater å shoppe. Hater å gå i butikken. Så jeg ender opp med å kjøpe ting brukt . Må jeg ha noe nytt handler jeg på nettet fra de klesmerket jeg liker. Som regel fra det landet de kommer fra....