Klær til dere selv

H&M, B-young og Lindex. I ny og ne på nett (Zalando). Liker ikke å bruke så mye penger på klær, så leter etter kupp og basisprodukter. :)

Cubus og zizzi

Zalando stort sett :). Der finner jeg alltid mye fint og om det mot formodning ikke skulle passe/være slik det så ut på bildene er det enkelt å returnere. Vet hvilken størrelse jeg trenger i både bukser, gensere og topper, så aldri noe problem. Bruker en temmelig standardstørrelse 38/S og dermed er det veldig greit :).

Nais, en butikk for str 42-56 eller noe sånt :) en gammel venninne av mamma som driver butikken. Så får gode priser og klær jeg trives i :) hun er også veldig ærlig på hva jeg kler og ikke. Noe jeg syns er veldig greit, så jeg ikke går rundt å ser helt sprø ut :P

Blir som regel på de største butikkjedene. Vero moda, bik bok, cubus, hennes og Mauritz.

Hender jeg bestiller klær på Nelly også, men da helst kjoler :)

Vero moda/only
Bik bok
En lokal butikk som fører vila merket og diverse annet

En sjelden gang cubus/ hm.

Zizzi, H&M, Kappahl. Men jeg kjøper ikke så ofte klær til meg selv :)

I utlandet har jeg funnet finere klær. Ellers mest hm når det gjelder basic. Kjøper så sjeldent og er blitt så kresen, eller så er det det at jeg ikke vet hvordan stil jeg har lenger :p men handlet litt på bikbok i det siste. Fått inn en del fint der

Mest H&M, bik bok, vero moda og Nelly.com

Så handler jeg jeans på gina :)

Har alltid handlet mye på H&M. Men synes mange klær fort blir slitte.. Så jeg har prøvd å utvide horsisonten litt. Veldig fornøyd med gensre fra VeroModa og B-young. Og bukser fra VILA :) Men er litt for dårlig til å bruke penger på meg selv. Så etter fødselen skal jeg få dratt på en ordentlig shoppingtur:):)

Handler for det meste på H&M, eller Ellos. Noe på Zizzi i det siste da de hadde noen fine kalendertilbud.

Lindex, VeroModa, Floyd.
Ellers går jeg mye i ull, Ulvang, Kari Traa, Bjørn Dæhlie og Dehold.

Blæ hater å shoppe. Hater å gå i butikken. Så jeg ender opp med å kjøpe ting brukt . Må jeg ha noe nytt handler jeg på nettet fra de klesmerket jeg liker. Som regel fra det landet de kommer fra....

Back
Topp