Klær til dere selv

Musemor med tre søte små

Ko-ko sa gjøken
VIP
Marsmellows-15
Aprilbarna`15
Hvor handler dere klær til dere selv?

Jeg handler mest på Zizzi, kapphal og Zalando

Stort sett h&m, sjelden jeg finner klær jeg liker da..

Varierer veldig, handler der jeg finner noe jeg liker og som passer, som igjen ikke koster sånn kjempemasse. Handlet en del topper, kjoler og tightser på Ebay blant annet.

Her og der og overalt egentlig :) Liker carlings veldig godt da. Og vero moda! Zalando har mye fint, men jeg handler svææææært lite på nett!

Høyer, Oxholm, Cortezzi, HM, Fine ting, Carlings, Ganni.. og litt på nett, helst på Finn.no ☺️

Handler mye på zalando, asos, miinto.

I butikker går jeg innom omtrent alt og kjøper sjelden :P Men det spiller ikke noen rolle hvor det er, alle vanlige kjeder og mindre spesialbutikker er jeg innom :)

Bikbok, Vila eller Vero Moda av slike kjeder. Ellers lokale butikker med Tiger of sweden, samsoe samsoe, filippa k, malene birger osv

Kjøper bukser utelukkende på Floyd (verdens beste bukser), men resten av klærne variert litt. Ofte på Ellos eller Cubus.

Før barn reiste vi mye og jeg handla 90% i utlandet. Nå når jeg er i permisjon handler jeg overalt. Hm, cubus, Floyd, mango, Nelly, zalando you name it, mest sannsynlig har jeg vært der :/

Back
Topp