Klær til den lille.....

Sistemann kommer i September :)

Sistemann kommer i September :)
Hva tenker dere hanpå den lille når der skal ut av huset?

Jeg tenker body og strømpebukse. Og lester. Har en strikka bilstolpose som jeg skal ha henne i. Bør jeg ha noe mer utenpå bodyen å strømpebuksen da? I så tilfelle hva?:) Blir aldri helt enig med meg selv.. Tenker at de enten blir for lite klær eller for mye klær..

Bruker bilstolpose. Er det fortsatt varmt kommer jeg til å se an kroppstemperaturen hans (de andre to jeg har svetter av ingenting), og evt ett pledd over. Må hvertfall ikke ha tykt lag med klær siden bilstolselene skal være tett inntil kroppen for optimal beskyttelse :)

Vi har laaaaaang vei hjem så er litt usikker. Har et veldig fint hentesett og tenkte body og strømpebukser under, og dyne eller tepper. Men må se hvordan tp er ☺️

Mamma har handla inn strømpebukse og body i ull og hun har strikket et hentesett (sokker, bukse, jakke og lue), samt at hun ba meg kjøpe en bommullslue til å ha innenfor i tilfelle de som er strikka vil klø. Får håpe det blir en kald dag :p

Det er vel litt vanskelig å bestemme klær før man vet været, og før man vet om babyen er varm eller kald av seg... Kjenn på babyen for å sjekke temperatur heller, og tilpass klærne der og da.

Jeg tenkte body, strømpebukse og tynn bomullslue under hentesettet som består av strikket sparkebukse, jakke, lue og sokker. Har bilstolpose som hun skal ligge i, og som vi åpner inne i bilen så det ikke blir for varmt :)

Back
Topp