Klær til barnedåp

Zara85

Elsker forumet
Julibarna2014
Augustmødrene 2014
Hva skal dere ha på dere i dåp/navnefest etc? Har lyst på ny kjole, men vet ikke hva..


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Hun hadde hvit kjole fra Zara og hårbånd med "blomst" på. Droppa den tradisjonelle dåpskjolen siden det var navnefest.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
[emoji4] hva hadde dua? [emoji4]


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Jeg skal ha denne kjolen :) Og mini skal ha dåpskjole :)

Vil så gjerne ha bunad, men orker ikke stresset mtp amming :p
 

Vedlegg

  • 1413162482489.jpg
    1413162482489.jpg
    49,2 KB · Visninger: 67
Huff... Bluse og et skjørt, kanskje. Må være greit å amme i.
 
Har veldig lyst til å ha på bunaden, men den er ikke særlig ammevennlig dessverre :/
 
Hun skal ha dåp kjole til etter vi e ferdig å ta bilder. Etter det skifter eg over til en hvit kjole som ikkje e så lang.

Eg hadde tenkt å gå i bunaden min. Men pga mye større pupper, for eg ikkje plass i den. Så eg tar på meg en fin tunika, da eg ikkje har så mye penger til å kjøpe nye klær.
 
Hun skal ha dåp kjole til etter vi e ferdig å ta bilder. Etter det skifter eg over til en hvit kjole som ikkje e så lang.

Eg hadde tenkt å gå i bunaden min. Men pga mye større pupper, for eg ikkje plass i den. Så eg tar på meg en fin tunika, da eg ikkje har så mye penger til å kjøpe nye klær.

Ja, like så greit å ta noe man har i skapet fra før :D
 
Har bunad, men den er visst blitt litt kort oppdaga vi i fjor -_- haha.. Og den er ganske sliten, er vell 65-70 år gammel :p så tror jeg bruker en hvit kjole med blonder.. Håper den sitter like fint uten lille i magen ;)
 
Skal ha bunad. Hadde det med de to andre, gikk greit å amme (min er to delt). Vurderer ev å skifte til kjole el skjørt i løpet av dagen, men da må jeg på shopping :)
 
Gikk med bunad! :) men ikke å anbefale om en ammer, ble litt mer stress enn jeg så for meg :p
 
Jeg skal ha bunad, vet det blir litt stress med ammingen men det går nok bra:) hadde den da vi døpte storesøster og. Eneste jeg sliter litt med er å finne ut hva gutten skal ha etter dåpskjolen?
 
Jeg skal ha bunad, vet det blir litt stress med ammingen men det går nok bra:) hadde den da vi døpte storesøster og. Eneste jeg sliter litt med er å finne ut hva gutten skal ha etter dåpskjolen?

Vi har kjøpt matrosdress til gutten vår :)
 
Nei, den kan du fint bruke
 
Gallakjole synes jeg blir for pynta hos oss, men om dere kjører den stilen passer det jo.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Back
Topp