Klær til baby.

Vi har så mye klær i str 50 og 56 nå (arvet masse), så jeg har ikke sjekket opp mot listen for å se hvor mye vi bør ha... Tenker at vi har mer enn nok for den første tiden, også får vi heller handle ettersom vi ser hva vi mangler.

Har faktisk ikke så mye. Kunne nok godt hatt mer. Regner med å måtte ut og handle litt etter fødsel.

Har ikke veldig mye jeg heller, av ting vi har kjøpt nytt. Men får to kasser i str.50-56 til helgen som er arveklær :D Heldigvis har svigerinnen samme smak som meg, så tror det kommer mye fint.

Jeg har ganske mye i 50 og 56 nå ;) håper virkelig jeg får brukt alt! Sist brukte vi de to størrelsene lenge

I str 50:
7 bodyer (3 ull)
5 bukser (2 ull)
4 nattiser
1 bamsedrakt (sånn tykk til å ha ute)
Julekjole
Hentesett

4 strømpebukser i 50/56 (3 ull)

I str 56:
8 bodyer (3 ull)
6 bukser (1 ull)
4 kjoler/tunika
5 nattiser
1 ulldress

I str 56/62
2 ullbodyer
1 ullkjole
2 strømpebukser ull
1 nattdrakt m

Hadde endel til storebror i str 50, men de passet kun mens vi var på sykehuset. Så denne gangen har jeg kun kjøpt inn fra 56 og opp på de få nye plaggene jeg har kjøpt :) Klærne fra storebror ser jo ubrukt ut :p

Hadde endel til storebror i str 50, men de passet kun mens vi var på sykehuset. Så denne gangen har jeg kun kjøpt inn fra 56 og opp på de få nye plaggene jeg har kjøpt :) Klærne fra storebror ser jo ubrukt ut :p
Samme her :) størrelse 50 varte ikke lenge! Har også kjøpt omtrent bare i 56 denne gangen av de få plaggene jeg har kjøpt.

Har ikke så mye i 50, men en god del i 56, og enorme mengder i 62. Kjøpt to "lotter" med brukt tøy, og litt nytt. Blir nok mest bodyer og strømpebukser uansett de første ukene, iom hun kommer på vinteren, så blir vi nok mye hjemme. Når våren kommer trenger vi nok mere, når det blir mer ut av huset.

Har plutselig fått enorme mengder med klær i 56 og 62. Jeg hadde ingen forventninger til å arve gøy fra venner, men herremin så heldig jeg er!!! :D Så tviler på at jeg får brukt alt egentlig.. Men utgangspunktet var 4 ullbodyer, 3 ullbukser, 2 strømpebukser og 2 velourbukser. Mange tynne ulluer.

Kan ta en opptelling når jeg er hjemme. Har nok gaaaanske mye mer enn jeg trenger - men trenger sikkert bare vaske tøy en gang i uken jeg da, hehehe. :p

Vi har mange bodyer i 56, men mangler en del strømpebukser. Ser for meg at det er det som er best å bruke i begynnelsen :) jeg synes forresten det er store forskjeller på størrelsene ut fra hvor klærne er kjøpt...

Vi har mange bodyer i 56, men mangler en del strømpebukser. Ser for meg at det er det som er best å bruke i begynnelsen :) jeg synes forresten det er store forskjeller på størrelsene ut fra hvor klærne er kjøpt...

Jeg også. Spesielt H&M, de er jo knøttsmå i størrelsen..... Tenkte ikke på det før så nå har jeg hvertfall ett sett i 56 som ser ut til å passe 44-50. :shifty:

Har mye klær til babyen i både 50 og 56. Har så smått begynt med å vaske litt. Blir nok enda noen maskiner :p
Trenger en ulldress i alle fall, så den må jeg snart få kjøpt :)

Back
Topp